Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 03:49:31 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
23649 Posts in 1719 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Painting Contest
| | |-+  Painting Contest III - Subject Decided: PINK - tot 31 mei
« previous next »
Poll
Question: Painting contest III: kies uw favoriete onderwerp  (Voting closed: March 08, 2010, 10:40:44 AM)
Cavalry - 1 Model mounted (on Anything) - 0 (0%)
Engine of War - Any moving Castle (be it a tank, epic titan, or elephant) - 4 (10.8%)
Unit - Any coherent force of at least 5 models (Crew, Unit, etc) even of your own invention - 13 (35.1%)
Pink - Any model painted in of Pink, or any model of Pink - 16 (43.2%)
Standard Bearer - Any Model carrying the colours of a faction and recognisable as a rallying point - 4 (10.8%)
Total Voters: 37

Pages: 1 2 [3] 4 Print
Author Topic: Painting Contest III - Subject Decided: PINK - tot 31 mei  (Read 1447 times)
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #30 on: March 10, 2010, 03:43:11 PM »

ik ga er ook geen model aan verspillen, waste of money, I hate that

Oh, thou of little faith; dit is pas een uitdaging, geen waste of time & money. Think out of the box for once in your life and try, even your Emperor loves pink!

Jah.. Deze sla ik dus over..

Dan toch liever de "serieuzere" onderwerpen, om eens volledig saai te doen  Grin

Dit is trouwens nog serieus, wacht tot we aan de "fluffy" thema's beginnen! Ik ben trouwens voor om vanaf nu telkens een "out of the box" thema tussen de keuzes te steken. Want some people need to lighten up; it's not real life, it's only a hobby!!!

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #31 on: March 10, 2010, 03:57:29 PM »

srr ze ne Phil ik zeg no thx, ik ga mijn tijd steken in geld verdienen, maw painten voor Alexander en Lons

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
kimmeken
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #32 on: March 10, 2010, 04:22:00 PM »

het spijt me, ik krijg het niet over mijn penseel om een model roze te verven.

mag ik voorzichtig voorstellen dat de runner-up van deze vote (UNIT) het onderwerp van volgende editie wordt? Is die discussie ook vermeden, en kunnen mensen eventueel al aan units (meer werk) beginnen....voor tegen juni dan...
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #33 on: March 10, 2010, 04:36:04 PM »

of anders een painting met een series onder werp en dan eentje waar je enkel specialkes kan kiezen?

swat ik stel voor dat we dit aan de organisator hiervan overlaten (Erik denk ik)

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #34 on: March 10, 2010, 04:49:42 PM »

het spijt me, ik krijg het niet over mijn penseel om een model roze te verven.

mag ik voorzichtig voorstellen dat de runner-up van deze vote (UNIT) het onderwerp van volgende editie wordt? Is die discussie ook vermeden, en kunnen mensen eventueel al aan units (meer werk) beginnen....voor tegen juni dan...

Ik dacht dat Erik het idee geopperd had om de winnaar van de painting het onderwerp voor de volgende keer te laten kiezen!!! Dat kan nog "fun" worden!  Grin Grin Grin

of anders een painting met een series onder werp en dan eentje waar je enkel specialkes kan kiezen?
swat ik stel voor dat we dit aan de organisator hiervan overlaten (Erik denk ik)

Enkel speciallekes zoals bv Malifaux en andere special games (sorry maar dit was een open doel en kon het niet laten om te scoren  Grin)!

ik ga er ook geen model aan verspillen, waste of money, I hate that

Ik heb anders nog genoeg figuren liggen voor diegene die er geen geld willen insteken (wel vooral fantasy en dan vooral Confrontation figuren maar aangezien die lang als de beste figuren op de markt werden beschouwd misschien toch nog een uitdaging voor sommige mensen) en achteraf mag je het figuur houden!
« Last Edit: March 10, 2010, 05:03:54 PM by warlock » Logged

Raise your head up high
light the brightest fire
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #35 on: March 10, 2010, 05:19:25 PM »

Dat aanbod klinkt aanlokkelijk Warlock, maar ik slaag er niet in om dat Care-Bear-Chapter uit mijne kop te krijgen Grin

Gij hebt zo toevallig gene verloren Space Marine liggen ergens waar ge niks meer mee gaat doen???

Als ik nergens een Space Marine kan scoren vrees ik dat Echo er aan gaat geloven voor deze wedstrijd

Dere'z a ball?!?
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #36 on: March 10, 2010, 06:53:42 PM »

Ik, nen Space Marine, zeg wat denk jij wel van mij? Grin Grin Grin
Maar misschien één van de andere wel? En dan kijk ik vooral naar die anderen die een zolder vol figuren hebben liggen en er wel degelijk één kunnen missen! Of misschien de andere Thunderbolt/Bylanders; Whiskeyjack, Talagarz, Stompingroo, Khydarim?
Kom aan, 't is voor een goed doel: de Care-Bear-Chapter!

Raise your head up high
light the brightest fire
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #37 on: March 10, 2010, 07:39:31 PM »

lol idd pink is best fun het laat je even iets totaal banaal doen :p
ik denk da k mss eens een paars me roze penguing ga painten :p
da of gewoon een orcje of goblinnetje.
anyways voor wie echt denkt goed te kunnen schilderen zou pink net een grote uitdaging zijn met 1 vast kleur toch iets prachtigs proberen maken ( de meeste grote kunstschilders konden dat niet)  .
beetje zoals bij koken , je mag doen wat je wil maar er moet dat ingredient in zitten , now thats a challenge.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Nny
Goblin Hero

Seamus Supremacy

View Profile WWW
« Reply #38 on: March 10, 2010, 07:40:17 PM »

Is dat geen thema voor een andere painting contest.
Iedereen met een marine in een ander zuurstokkleurke. Inclu regenboog of iets dergelijks op de borst ipv de eagle.

Convert Heathens (CC: 12 /Rst: WP/ Rg: 6 )
Sacrifice all affected 40k players in aura. Summon 1 Malifaux player per sacrificed 40k player
thibi
Night Goblin

Innocence Proves Nothing

View Profile
« Reply #39 on: March 10, 2010, 07:43:27 PM »

Ik, nen Space Marine, zeg wat denk jij wel van mij? Grin Grin Grin
Maar misschien één van de andere wel? En dan kijk ik vooral naar die anderen die een zolder vol figuren hebben liggen en er wel degelijk één kunnen missen! Of misschien de andere Thunderbolt/Bylanders; Whiskeyjack, Talagarz, Stompingroo, Khydarim?
voor space marines of orkjes kan ik wel zorgen of nog andere

Justice is blind,
but I trust you.
Justice is blind,
but I .. trust .. YOU!
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #40 on: March 12, 2010, 06:32:28 PM »

Eén enkel roze model in een voor de rest 'normaal' leger is inderdaad niet echt appetijtelijk om zien (ik spreek uit ervaring).
Een volledig roze geschilderd leger is VET COOL !!!
 Grin
en voor diegenen die er nog over twijfelen: er bestaan wel degelijk '700 shades of pink'
 Grin Grin

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #41 on: April 20, 2010, 10:29:51 AM »

Hmmmmm...
Ziek thuis, dus gene last van mijn bedrijfs-firewall waardoor ik terug een beetje kan lezen en posten. Yay!

Ik ben trouwens weer goed bezig!
Zit ik me daar te stressen, tegen de klok te converten, basen en painten...

Ik lees effe de topic en zie dat het tot 31 mei is... niet 30 april Shocked Embarrassed
Ik ga dus waarschijnlijk goed op tijd klaar zijn. Grin

En het is dus jammer genoeg geen Care-Bear-marine geworden, maar Echo heeft eraan moeten geloven (voor link naar figuurken, scroll naar boven, één van m'n vorige replies)
Een verwoede poging/uitdaging om de kleur pink op een kleine en fijne halfnaakte deerne er zo evil mogelijk uit te laten zien...

Trouwens een Care-Bear-Chapter painting contest moet ook lachen gieren brulen zijn, vooral als iedereen bereid is zijne Marine af te staan om er een kill-team clublegertje van te maken Cheesy
« Last Edit: April 20, 2010, 10:33:10 AM by Quase » Logged

Dere'z a ball?!?
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #42 on: May 18, 2010, 05:54:19 PM »

wel mijn gayos space marine of khorne's rod is bijna af :p
« Last Edit: May 18, 2010, 11:17:25 PM by chiram » Logged

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #43 on: May 18, 2010, 10:21:07 PM »

Ook bijna een toonbaar figuur, maar nog steeds aan het twijfelen wat de entry wordt: de Carnivean of de Warmonger? Choices, choices!

Raise your head up high
light the brightest fire
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #44 on: May 19, 2010, 08:50:08 AM »

Wat is er met de nachtelijke shepherd gebeurd?
Pages: 1 2 [3] 4 Print 
« previous next »
Jump to: