Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 12:43:14 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25829 Posts in 1925 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Beslissingen (Moderators: Erik, patje, Tykros, HeadCase)
| | |-+  Beslis mee over de toekomst!
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: Beslis mee over de toekomst!  (Read 848 times)
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #15 on: February 22, 2010, 06:39:27 PM »

srr dat ik het zeg, maar dit moet me toch van het hart het tornooi is al vrij lang aangekondigd
De tornooidatum werd aangekondigd op:
«  on: December 28, 2009, 11:04:51 PM »

en 1 week (on: February 21, 2010, 07:08:40 PM ») alvorens het tornooi is wordt er voor op dezelfde dag een vergadering aangekondigd, ik vind dit persoonlijke een vrij grote fout in het maken van een planning.

zoekt dekking voor de onvermijdelijke reacties...

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
merces
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #16 on: February 22, 2010, 06:42:31 PM »

srr dat ik het zeg, maar dit moet me toch van het hart het tornooi is al vrij lang aangekondigd
De tornooidatum werd aangekondigd op:
«  on: December 28, 2009, 11:04:51 PM »

en 1 week (on: February 21, 2010, 07:08:40 PM ») alvorens het tornooi is wordt er voor op dezelfde dag een vergadering aangekondigd, ik vind dit persoonlijke een vrij grote fout in het maken van een planning.

zoekt dekking voor de onvermijdelijke reacties...

agree
squirrel
Goblin Fanatic

Death to the False emperor!

View Profile WWW
« Reply #17 on: February 22, 2010, 08:20:13 PM »

Erik en ik hebben daarnet overlegd en omdat hij niet op deze topic kan reageren, doe ik dit in zowel mijn als zijn naam.

Voor all duidelijkheid: de vergadering gaat wel degelijk door op zondag 28/02
  • Om 16u willen we eerst samenkomen met alle mensen die beschikken over een "mandaat" binnen de Thunderbolts (bestuur, gameverantwoordelijken, Jan van L5R enzovoorts).
  • Vanaf 18u (hopelijk is het tornooi tegen dan ongeveer afgerond) zijn alle leden welkom. Dan willen we onze voorstellen naar hen duidelijk maken. We staan dan ook open voor vragen, opmerkingen, commentaren, enzovoorts. Eens alles duidelijk is, zullen we de aanwezigen vragen indien ze akkoord wensen te gaan met de voorstellen of niet en wordt er dus gestemd.

Om misverstanden te vermijden: We vergaderen niet eerst met een kleinere groep omdat we mensen willen weren, maar we willen de chaos zoveel mogelijk willen vermijden en zelf eerst eens duidelijk willen bekijken waar we staan. Het gaat immers om een aantal belangrijke beslissingen en dit soort zaken vergen nu eenmaal voorbereiding.

and though We are not now that strength which in old days
Moved earth and heaven; that which we are, we are;
One equal temper of heroic hearts,
Made weak by time and fate, but strong in will
To strive, to seek, to find, and not to yield.
~Tennyson
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #18 on: February 22, 2010, 11:25:04 PM »

tornooi eindigt pas om 19u, pauzes hé, tenzij iedereen snel kan spelen dan zijn we vroeger klaar, we zullen ons best doen om zo snel mogelijk gereed te zijn, pauzes zo kort mogelijk houden enz.

enne voor zover ik weet behoor ik tot de groep met mandaat (game verantwoordelijke 40k en lotr), maar ik ben op dat moment aan het gamen. Bij beslissingen wordt dit wel lastig

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
HeadCase
Moderator
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #19 on: February 23, 2010, 12:07:40 PM »

Een vergadering beleggen met zo veel mensen is nooit makkelijk. Als je dan nog eens gaat kijken naar de zondagen die al volgeboekt zijn met Thunderbolts activiteiten (en vaak ook zaterdagen trouwens) zal je merken dat er niet zo veel meer overschiet. Er moeten dus keuzes gemaakt worden, en er zullen altijd wel mensen zijn die op het gekozen tijdstip niet beschikbaar zijn. Ik hoop dat iedereen die er niet bij kan zijn voldoende vertrouwen heeft in de bestuursleden (als we het dan toch een naam moeten geven) die er wel zullen zijn om beslissingen te nemen die het belang van de club behartigen.

Voor het tweede deel van de vergadering denk ik niet dat er iemand moeilijk over zal doen als we dit uitstellen tot na het afronden van het toernooi. De eigenlijke beslissing valt ook maar in dit tweede deel, tijdens het eerste deel van de vergadering zal het vooral gaan om de mogelijkheden die er zijn te overlopen zodat we met concrete voorstellen naar buiten kunnen komen.
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #20 on: February 23, 2010, 12:54:15 PM »

Zal er voor het eerste deel zijn, voor het tweede deel zal het zonder mij zijn maar heb er het volste vertrouwen in!

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« Reply #21 on: February 25, 2010, 02:27:41 PM »

Ik kan er niet zijn vanwege roleplay verplichtingen. (Commander Bart ook niet trouwens) Bij deze toch via dit kanaal een aantal dingen zeggen:

"Jan van L5R" heeft afstand gedaan van zijn Tournament Organiserschap voor Legends, hetgeen mij (als Moderator) en Patje (als Stronghold Manager) verantwoordelijk maakt voor Legends of the Five Rings.

Dit gezegd zijnde, had ik graag iets meer enthousiasme gezien voor Legends. Ik besef dat ik de uitzondering op de regel ben en hoogstwaarschijnlijk de enige ben binnen de Thunderbolts die L5R als primary game heeft, en dat voor al de rest L5R op de tweede of de derde plaats komt. Een L5R deck neemt niet veel plaats in, zeker niet in vergelijking met army transport verhuiswagen-equivalenten.  Cheesy Neem dat mee, het is altijd handig om gaatjes tussen Warmachine matchkes op te vullen en dergelijke.

Verder blijf ik moeite doen om de League uit de grond te stampen - deze maand is er jammer genoeg geen, Valentijn de boosdoener. Ik zal ook eens kijken of ik officieel TO kan worden kwestie dat ik meer price support en dergelijke kan aanvragen.

Jelle.
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #22 on: March 01, 2010, 11:41:35 AM »

't Was niet de bedoeling eigenlijk maar ik ben "blijven plakken" op de vergadering...Ik heb zelfs ten gepasten tijde ook mijn zegje gedaan.
Dit wou ik nog even kwijt: ik ken "professionele omgevingen" waar ze zo vlot niet vergaderen als bij de Thunderbolts. 't  Was een voorbeeld: geen oeverloos gezwets naast de kwestie maar to the point met de gepaste informatie...Af en toe een kwinkslag om 't wat "luchtig te houden en afgehandeld op een recordtijd MET resultaat.
Proficiat mannen: zo hoort het!

Het blijkt hieruit nog maar eens dat lid worden van de Thunderbolts een goed idee was Grin

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
squirrel
Goblin Fanatic

Death to the False emperor!

View Profile WWW
« Reply #23 on: March 01, 2010, 02:10:14 PM »

Bedankt voor de positieve reactie. Het verslag verschijnt normaal later vandaag.

and though We are not now that strength which in old days
Moved earth and heaven; that which we are, we are;
One equal temper of heroic hearts,
Made weak by time and fate, but strong in will
To strive, to seek, to find, and not to yield.
~Tennyson
Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to: