Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 04, 2012, 08:47:41 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
23597 Posts in 1711 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Toernooien
| | |-+  Ranking Toernooien (Moderators: Erik, moonfire, HeadCase)
| | | |-+  40 ranking tornooi op 10 april: thunderstorm
« previous next »
Pages: [1] 2 Print
Author Topic: 40 ranking tornooi op 10 april: thunderstorm  (Read 903 times)
moonfire
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« on: January 30, 2010, 11:24:37 AM »

het tornooi is dus gepland om door te gaan op 10 april

eerst en vooral de organisatie:

het is een vrij grote zaal dus kunnen we zeker 60 deelnemers huisvesten.

's ochtends om 8u zouden we in de zaal kunnen, maar alles moet dan nog gereed gezet worden.

ik weet niet meer of het de red barons of byland was die ons tafels aanbood om te gebruiken, maar kan iemand die contacten heeft met hen informeren voor deze tafels? wanneer we ze kunnen halen en wanneer ze terug moeten? we kunnen ze eventueel de dag ervoor oppikken en bij mij thuis een nachtje laten overnachten (heb hier een mooie ruimte vrij om te gamen sinds gisteren)

Heeft er iemand de beschikking over een camionette? en ziet hij/zij het zitten om te helpen met het vervoer van deze tafels? want die tafels leg je niet zomaar in een gewone auto?

er zou dus ook volk om 8u aanwezig moeten zijn om de tafels uit de wagen te halen en naar het 1ste verdiep te brengen (ik contacteer de directeur even met de vraag of we de lift mogen gebruiken hiervoor)

's avonds moeten deze natuurlijk terug naar beneden en weer in de wagen.

Overdag zelf zoek ik mensen voor de volgende zaken:

-de toog te bemannen, afhankelijk van het aantal deelnemers 1-2 personen, meer zou natuurlijk handig zijn dan kunnen we in shifts werken

-judge(s) ikzelf zou dit eventueel op mij nemen, maar aangezien ik misschien zelf meedoe kan dit moeilijkheden opleveren (en als we 60 man hebben kan één judge wat te weinig zijn)

-één reservespeler, indien we hiervoor niemand vinden neem ik dit wel op mij.

-iemand voor de score bij te houden, ik zal hiervoor mijn laptop ter beschikking stellen en er al iets op gezet hebben dat het makkelijker maakt om dit te doen.

materiële zaken die we nodig hebben zijn de volgende:
-een koffiezet machine
-waterkoker

-1-2 handdoeken (kan ik wel leveren)

-per speeltafel een doek want de directeur heeft gevraagt om de tafels van de school te beschermen, ik heb hier een stuk of 5-7, dit mag van alles zijn: oude tafellaken, lakens voor op bed enz tot oude gordijnen

-glazen: de directeur zei mij dat ik best naar een brouwer zou gaan en dat die glazen meegeven bij een bestelling, ik weet niet of die klopt, weet iemand van jullie dit?
-de drank: zie voorgaande

er is een brouwer niet zo ver van de school vandaan, ik zou daar dan eens gaan informeren

dan enkele kwesties die nog beslist moeten worden:
welke drank:

ik dacht aan water, cola, fanta, koffie, thee (de vraag is dan welke?), bier (welk?) nog iets waar ik niet aan gedacht heb?

voor eten: mijn ma heeft aangeboden om een cake te bakken, we kunnen om zakjes chips gaan in een groothandel en nog wat anders (zeg maar als je aan iets denkt, ik dacht aan wafels)

's middags zou ik voorstellen dat we voor de mensen die dit willen om frieten rijden in een naburig frietkot, ik zou dit dan eerst met de eigenaars van het frietkot bespreken of ze dit zien zitten en hoe we dat zouden regelen.

zijn er nog dingen die we kunnen aanbieden? (broodjes?)

en dan nog hoeveel vragen we voor wat?

« Last Edit: January 30, 2010, 11:44:36 AM by moonfire » Logged

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
moonfire
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: January 30, 2010, 11:46:25 AM »

extra scenery  zou ook nodig zijn, Tom kan jij eventueel die uit Leuven meenemen? Bernd en ik zullen bij mij thuis eens een scenery dagje houden om de scenery te kunnen spijzen, maar ik vrees dat we zonder hulp geen 30 tafels kunnen voorzien

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #2 on: January 30, 2010, 11:47:00 AM »

-de toog te bemannen, afhankelijk van het aantal deelnemers 1-2 personen, meer zou natuurlijk handig zijn dan kunnen we in shifts werken

-judge(s) ikzelf zou dit eventueel op mij nemen, maar aangezien ik misschien zelf meedoe kan dit moeilijkheden opleveren (en als we 60 man hebben kan één judge wat te weinig zijn)

-iemand voor de score bij te houden, ik zal hiervoor mijn laptop ter beschikking stellen en er al iets op gezet hebben dat het makkelijker maakt om dit te doen.

-een koffiezet machine
-waterkoker

-per speeltafel een doek want de directeur heeft gevraagt om de tafels van de school te beschermen, ik heb hier een stuk of 5-7, dit mag van alles zijn: oude tafellaken, lakens voor op bed enz tot oude gordijnen

-glazen: de directeur zei mij dat ik best naar een brouwer zou gaan en dat die glazen meegeven bij een bestelling, ik weet niet of die klopt, weet iemand van jullie dit?

er is een brouwer niet zo ver van de school vandaan, ik zou daar dan eens gaan informeren

welke drank:

ik dacht aan water, cola, fanta, koffie, thee (de vraag is dan welke?), bier (welk?) nog iets waar ik niet aan gedacht heb?

voor eten: mijn ma heeft aangeboden om een cake te bakken, we kunnen om zakjes chips gaan in een groothandel en nog wat anders (zeg maar als je aan iets denkt, ik dacht aan wafels)

's middags zou ik voorstellen dat we voor de mensen die dit willen om frieten rijden in een naburig frietkot, ik zou dit dan eerst met de eigenaars van het frietkot bespreken of ze dit zien zitten en hoe we dat zouden regelen.

Francis, ik spreek uit ervaring, als je voor een 30-tal deelnemers (laat staan 60) om 8 u moet beginnen met tafels naar een eerste verdiep te sleuren en dan tegen 9 uur helemaal klaar moet zijn om de eerste inschrijvingen te ontvangen gaat dat nooit lukken. Best is de avond ervoor alles klaarzetten. Ik vermoed dat dat wel afgesproken kan worden met de mensen van de locatie? Wij kunnen naast wat scenery ook een 7-tal speeltafels van 180 op 120 cm aanleveren vanuit Leuven als je wil! Moet dan even geregeld worden hoe we dat precies allemaal tot in gent gaan krijgen maar dat zal wel lukken ...

Ik heb een excell sheet om de scores en pairings te doen, die wil ik wel doorgeven, geen probleem.

Wat de brouwer betreft, die levert meestal wel glazen op aanvraag ja, maar wat je breekt moet je dan wel betalen ... Komt die brouwer op de locatie leveren? Ik veronderstel van wel. Zoja wanneer komt die dat doen? Ik vermoed dat dat de dag ervoor ook is of redelijk vroeg s'morgens. Mee rekening houden dus ... Koffie en thee kost niet zoveel als je dat zelf maakt/aankoopt he, dus moet niet noodzakelijk bij de brouwer gebeuren. Hebben we beschikking over een keuken die dicht bij de zaal is gelegen?

Je kan altijd croque monsieurkes aanbieden. Kaas en hesp en brood kost niet zoveel dus die kosten heb je zo terug. Volstaat dan even te polsen bij de leden of je croque-machientjes mag lenen die dag!

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
moonfire
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #3 on: January 30, 2010, 11:50:14 AM »

tja het vakantie op dat moment en de directeur zag het niet echt zitten om de vrijdag speciaal naar school te komen (begrijpelijk), en we hebben tot 10u (dan begitn het tornooi pas), maar ik kan hem altijd vragen om vroeger open te doen (7u IPV 8u)

moonfire
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #4 on: January 30, 2010, 11:52:31 AM »

ow en dit was ik nog vergeten: alle vuiligheid/ afval dat we produceren moeten we meenemen op het einde van de dag, dus zoveel mogelijk flessen met recup op, thee en koffie dacht ik ook ter plaatse te maken (geen brouwer dus).

iemand een idee wat we doen met het afval?

die brouwer zou ik bij gaan informeren in de loop van volgende week.

moonfire
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: January 30, 2010, 11:53:31 AM »

"keuken", hmm een afwasbak en een paar stopcontacten kweet nie of je dat een keuken kan noemen
we hebben ook de beschikking over 2 koelbakken voor de drank

HeadCase
Moderator
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #6 on: January 30, 2010, 11:57:51 AM »

IK kan waarschijnlijk wel komen helpen, maar voor transport van dat materiaal moet je niet te veel op mij rekenen; tegen dan zijn we terug volop aan het werk, en ik ga van het bedrijf geen camionette kunnen gebruiken.

Voor eten zou ik het inderdaad bij croques en broodjes houden. Transport van afval 's avonds zou niet echt zo moeilijk mogen zijn, want we hebben toch al vervoer nodig voor die tafels (die trouwens van de Red Barons komen, ik zal een mailtje sturen naar Jan).
moonfire
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #7 on: January 30, 2010, 12:02:29 PM »

indien we geen camionette vinden kan ik het altijd eens vragen aan de leiding van mijn kendoclub, die hebben er eentje, maar dit zou ik het liefst houden als last resort.

Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #8 on: January 30, 2010, 12:02:52 PM »

ow en dit was ik nog vergeten: alle vuiligheid/ afval dat we produceren moeten we meenemen op het einde van de dag, dus zoveel mogelijk flessen met recup op, thee en koffie dacht ik ook ter plaatse te maken (geen brouwer dus).

iemand een idee wat we doen met het afval?

die brouwer zou ik bij gaan informeren in de loop van volgende week.

Moet je ook wel zeker zijn dat de brouwer kopjes en zo kan leveren als we geen koffiezet bij hem afnemen he ...

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
moonfire
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: January 30, 2010, 12:05:35 PM »

ik ga het hier nog druk mee krijgen ik hoor het al (had niks anders verwacht)

chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #10 on: February 04, 2010, 07:24:52 PM »

het tornooi is dus gepland om door te gaan op 10 april

eerst en vooral de organisatie:

het is een vrij grote zaal dus kunnen we zeker 60 deelnemers huisvesten.

's ochtends om 8u zouden we in de zaal kunnen, maar alles moet dan nog gereed gezet worden.

ik weet niet meer of het de red barons of byland was die ons tafels aanbood om te gebruiken, maar kan iemand die contacten heeft met hen informeren voor deze tafels? wanneer we ze kunnen halen en wanneer ze terug moeten? we kunnen ze eventueel de dag ervoor oppikken en bij mij thuis een nachtje laten overnachten (heb hier een mooie ruimte vrij om te gamen sinds gisteren)

Heeft er iemand de beschikking over een camionette? en ziet hij/zij het zitten om te helpen met het vervoer van deze tafels? want die tafels leg je niet zomaar in een gewone auto?

er zou dus ook volk om 8u aanwezig moeten zijn om de tafels uit de wagen te halen en naar het 1ste verdiep te brengen (ik contacteer de directeur even met de vraag of we de lift mogen gebruiken hiervoor)

's avonds moeten deze natuurlijk terug naar beneden en weer in de wagen.

Overdag zelf zoek ik mensen voor de volgende zaken:

-een koffiezet machine
-waterkoker

welke drank:

en dan nog hoeveel vragen we voor wat?

ik wil anders wel wat koken in grote hoeveelheden indien er faciliteiten zijn

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
squirrel
Goblin Fanatic

Death to the False emperor!

View Profile WWW
« Reply #11 on: February 04, 2010, 07:28:13 PM »

hm... Als ik me niet vergis valt dat midden in de paasvakantie. Waarschijnlijk ben ik dan terug in het buitenland. Zoniet, dan wil ik gerust wat achter de toog gaan staan.

Francis, kan jij zorgen dat er iemand iets moois maakt om op onze site te plaatsen en eventueel elders reclame mee te maken?
« Last Edit: February 04, 2010, 07:31:42 PM by squirrel » Logged

and though We are not now that strength which in old days
Moved earth and heaven; that which we are, we are;
One equal temper of heroic hearts,
Made weak by time and fate, but strong in will
To strive, to seek, to find, and not to yield.
~Tennyson
HeaDHunTeRfs
Goblin Hero

Howl Roar ROFLSTOMP

View Profile
« Reply #12 on: February 04, 2010, 07:30:49 PM »

Ik ben dan op vakantie, dus ik kan helaas niet komen helpen...

Malifaux is the crystal meth of the miniature world!
One taste and all ya money disappears
Xytonion
Goblin Hero

View Profile
« Reply #13 on: February 05, 2010, 11:28:35 AM »

Wat is het adres van de zaal/school?
Wil eerst weten of ik er kan raken.
moonfire
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #14 on: February 05, 2010, 11:39:40 AM »

Sint-Jozefstraat 10 OOSTAKKER bussen op 15m van de school Wink

Pages: [1] 2 Print 
« previous next »
Jump to: