Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 12:31:59 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25829 Posts in 1925 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Algemene Discussie
| |-+  Technologie
| | |-+  Apple iPad
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: Apple iPad  (Read 1295 times)
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #15 on: February 04, 2010, 01:08:53 PM »

Dit is gewoon het zoveelste electronische gadget waar niemand echt zit op te wachten

Ik was allesinds aan het wachten op een ebook reader waar ik ook mee kon surfen  Wink Dan heb ik minder gadgets nodig.
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #16 on: February 05, 2010, 07:59:00 AM »

Ok...ik zal het anders zeggen: "het zoveelste gadget waar bijna niemandop zit te wachten ...lol...  Grin Grin Grin

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #17 on: December 30, 2010, 10:20:16 PM »

the hardest thing about buying an apple , is telling your parrents that you're gay :p
« Last Edit: January 01, 2011, 02:28:19 PM by Erik » Logged

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
greenbull
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #18 on: December 31, 2010, 12:32:04 PM »

Ok...ik zal het anders zeggen: "het zoveelste gadget waar bijna niemandop zit te wachten ...lol...  Grin Grin Grin

Dan toch wel raar dat het ding razend populair aan het worden is en serieus verkoopt... Ikzelf wil 'em op dit moment niet omdat hij geen flash ondersteunt. Had hij dit wel gehad, kocht ik hem om vanuit de zetel en bed te kunnen surfen en lezen.

En wat betreft verspilling van grondstoffen: Ik las gisteren zo nog een artikeltje over veldverwarming van voetbalvelden. Onwaarschijnlijk in tijden van dure energie. Iedereen wordt aangeraden zijn dak te isoleren, maar voetbalvelden open en bloot opwarmen !?!
Als je hem niet wil, koop je hem niet, simpel. En als niemand hem koopt, verdwijnt hij van de markt. Dit in tegenstelling tot het hele voetbalgebeuren, waar ik dan een grondige hekel aan heb.
« Last Edit: January 01, 2011, 02:30:02 PM by Erik » Logged
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #19 on: December 31, 2010, 01:04:08 PM »

persoonlijk zou ik dan eerder opteren voor de nieuwe assus redenen :
ook touchpad en bijna al dezelfde mogelijkheden als de ipad ( enkel dan microsoft ondersteunend )
extra voordelen :
sneller , meer ram , ook toetsenbord , outlook , grotere hardeschijf , 200-300 euro goedkoper , ........
als je het bekijkt bij apple betaal je gewoon voor design en een gewone pc met linux is in alle opzichten beter dan om het even welke apple.
waarom kopen mensen dan apples ?
« Last Edit: January 01, 2011, 02:30:54 PM by Erik » Logged

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
greenbull
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #20 on: December 31, 2010, 01:25:11 PM »

Welke Asus is dat dan?
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #21 on: December 31, 2010, 01:51:45 PM »

En hoe lang gaat die Asus zn batterij mee en hoe groot is het scherm? Grotere HD zal wel want de iPad heeft er geen. 't is altijd makelijk om enkel de betere punten op te sommen om uw gelijk te bewijzen natuurlijk. Straks beginnen we weer over flash support en multi tasking (wat volgens mij totaal overbodig is op zo'n toestel, maar goed).

en een gewone pc met linux is in alle opzichten beter dan om het even welke apple.

Njah, maar da's niet zo handig om mee te nemen in bed of op toilet. Maar genoeg gelachen, ik werk met alle 3 (windows, linux en os x) en vind het geen vergelijk. Ze hebben allen hun voor en nadelen.

Ik snap dat bashing eigenlijk niet. Waarom koopt iedereen nie gewoon wat hij wil en waarom is het nodig kritiek te hebben op mensen die bvb iets van Apple willen kopen?
« Last Edit: December 31, 2010, 02:06:34 PM by Eddie » Logged
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #22 on: December 31, 2010, 02:12:44 PM »

de assus heeft een 8"9 touchscherm , batterij staat er niet op maar op de reviews zou ze 4 uur langer meegaan dan een ipad.
en et scherm/touchpad is draaibaar zodat je en een netbook en een touchpad hebt.
voor zover ik weet beter op de meerderheid van de gebieden.
plus iemand wie ik ken werkt nu in een winkel van apple en zelf raadde de persoon me aan dat te kopen in plaats van de apple dus dan moet er wel iets van zijn he :p

maar de link is hetzelfde van de ps3 en de xbox 360 elite :p
ps3 is duurder maar xbox is qua gameplay en scenario's beter :p plus ze hebben het best verkochte spel aller tijden in handen :p

Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #23 on: December 31, 2010, 02:17:13 PM »

Heb je het type, klinkt wel interessant die asus?

Edit: de Asus T91MT is het nie zeker? da's maar 5hr bat en 16 GB disk
Edit2: en 8"9 touchscherm is kleiner dan de iPad, maar goed...
« Last Edit: December 31, 2010, 02:21:39 PM by Eddie » Logged
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #24 on: January 02, 2011, 10:03:07 AM »

fout gemaakt bij de assus het is een 10,1" en het is de eee t101

greenbull
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #25 on: January 02, 2011, 11:01:53 AM »

Thanks Chiram. Ik heb meteen een review bekeken, maar zo super is dit ding ook weer niet hè.
Het is een redelijk dik en zwaar toestel doordat het eigenlijk een notebook is met draaibaar scherm. Verder is de performantie ook niet top. Je kan slechts video's tot 480 p bekijken. Hoger geeft blijkbaar problemen doordat de processor niet kan volgen...
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #26 on: January 02, 2011, 03:02:05 PM »

Idd nie zo super. Prijs is dezelfde als een iPad, nie 200-300 euro goedkoper. Vergeleken met 3G misschien wel, maar moet specs nemen die dicht bij elkaar liggen he.

Blijkbaar ook enorm traag: "the way it performs, which is very very slow, typical for netbooks. Simple tasks like opening  a new window in Internet Explorer, switch to full screen mode, open My Computer and such are ‘rewarded’ with a few seconds of waiting.". 't is nie omdat de CPU rapper is dat ge der ook rapper mee kunt werken. Ie is dus nie sneller.

Ok, het scherm is groter. Maar de resolutie is later :-(

En ergst van al, totaal baterij is 5.4 uren. Dus nie 4 uur langer dan een iPad, eerder 5 uur korter.
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #27 on: January 02, 2011, 07:02:52 PM »

idd maar dat is de basic en bij apple betaal je voor dezelfde inhoud nog steeds meer want apple heeft hert dubble van stats nodig voor dezelfde bewerking.
hoedan ook de persoon die me dit aanrade is mijn vriendin ( die bij de selexion group werkt )
en mits het bijwerken spaar je met de t91 nog steeds een 150-200 euro uit voor dezelfde performance , zekers als je dan linux pakt ipv windows.
dan komt de apple achter met een looprek Wink

Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to: