Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 04, 2012, 08:45:09 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
23597 Posts in 1711 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Evenementen en Beurzen (Moderators: Erik, patje, Tykros)
| | |-+  verslagje facts
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: verslagje facts  (Read 476 times)
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« on: October 19, 2009, 06:46:26 PM »

FACTS was dit jaar niet alleen voor de thunderbolts een groot succes. Er waren enorm veel bezoekers, er waren enorm veel mensen verkleed/gekostumeerd, en alle events trokken grote groepen fans.

Op vrijdagavond stonden de meest doorwinterde thunderbolts reeds paraat om de stand op te bouwen. De auto en camionette waren in een mum van tijd ingeladen en na enkele omzwervingen kwamen we aan aan Flanders Expo. De stand leek op het eerste gezich erg groot, maar eens alle tafels opgesteld waren bleek de ruimte perfect om alles te doen wat we wilden doen.

Op zaterdag was het van 's ochtends tot 's avonds op de koppen lopen. De banners van de thunderbolts arriveerden per express net op tijd. De tafels zagen er goed uit (de 40K tafel met een zeer mooie imperial city, inclusief defence turrets, was heel erg indrukwekkend). De flyers van BB, OP, Awakening, en TBG werden vlot meegenomen. De interesse voor de painting was enorm, dit was echt een schot in de roos (een idee van Ben, denk ik).

Ook op zondag was het heel erg druk. De painting was opnieuw populair, en de opkomst van de thunderbolts was indrukwekkend. Op een bepaald moment werd de stand zelfs net iets te klein voor alles wat er gaande was! Er werd Hordes, FB, 40K, en L5R gespeeld, en er werd natuurlijk gepaint. Zondagavond konden we rekenen op de usual suspects om op te ruimen, wat opnieuw zeer vlot verliep.

Het weekend was dan ook uiterst geslaagd. Flanders expo bleek een schitterende locatie, we stonden op een heel goede plaats, hadden een mooie stand. We kregen aanvragen om op commissie te schilderen voor toeschouwers, we werden gevraagd om op een stripbeurs in Breda met dezelfde stand en activiteiten het gaming gebeuren te promoten (meer daarover later), de banners van Thunderbolts staan opgesteld in OP en BB, de games waren leuk, de sfeer was schitterend, ... Kortom, een groot succes.

Dank aan allen die dit mee mogelijk gemaakt hebben: Tamara voor het painten (de hit van het weekend!), Ben voor twee dagen gaming en Kevin voor twee dagen non-stop commitment aan de stand, Bart voor opzetten en opkuis, Jeroen en Bart voor het vervoer, en alle anderen die kwamen spelen, meehelpen, etc.

We kijken natuurlijk al uit naar volgend jaar. Het is mogelijk dat we een groot gaming event opzetten, met painting, miniature gaming, card games, eventueel een toernooi, een tombola,etc.
Ben bleek een onuitputtelijke bron van ideeën. Alles moet natuurlijk nog besproken worden, maar we kunnen al beginnen vooruitkijken... Volgend jaar zullen we dan ook een pak meer vrijwilligers nodig hebben om het weekend door te komen. Houd jullie agenda midden oktober 2010 maar al vrij!
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: October 19, 2009, 10:28:22 PM »

woot druk druk druk voor volgend jaar ik zal dan maar proberen om 2 dagen te komen Smiley

anyway wat is dat daar over breda

(de 40K tafel met een zeer mooie imperial city, inclusief defence turrets, was heel erg indrukwekkend).

thx Erik dat betekent dat mijn opzet geslaagd is
« Last Edit: October 19, 2009, 10:29:56 PM by moonfire » Logged

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #2 on: October 19, 2009, 10:29:54 PM »

ja awel wa is er in holland? buiten kaas en gewillige vrouwen dan?

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #3 on: October 20, 2009, 07:20:12 AM »

ja awel wa is er in holland? buiten kaas en gewillige vrouwen dan?

Naar 't schijnt verkopen ze daar ook goeie koffie.

Blij dat 't zo'n succes was.
Ik moet zeggen dat de stand er héél schoon uitzag.

Jammer dat ik niet kon meedoen, maar met mijn zoontje op sleeptouw was dat n beetje moeilijk Grin

Dere'z a ball?!?
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #4 on: October 20, 2009, 01:33:00 PM »

Karim kan hem altijd gebruiken als bio titan

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #5 on: October 20, 2009, 02:39:30 PM »

ja lap dan was ik er eens niet bij en dan juist was het super druk Grin Grin
volgend jaar tracht ik er bij te zijn
proficiat en nen dikken mercie voor de thunderboltjes om alles in de juiste plooi gekregen te hebben
thankx Patje

carpe diem
flightleader
Snotling
*

View Profile WWW
« Reply #6 on: October 22, 2009, 11:09:16 AM »

Hier heel kort verslagje van FACTS 2009 en Foto's van de Thunderbolts Gent:
LINKS VERSLAG + FOTO'S FACTS 2009

MVG,

www.cardgamers.be
Wij zijn op zoek naar mensen die tornooi en event verslagen willen schrijven. Strategie artikels, decks met uitleg en alles wat van nut kan zijn voor de Card Gamer zijn welkom!
Stuur naar: tania@cardgamers.be
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #7 on: October 22, 2009, 03:35:55 PM »

lol k sta er ook me mijn domme toot ze -_- kunnen ze er zo geen blokjes over zetten?

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
squirrel
Goblin Fanatic

Death to the False emperor!

View Profile WWW
« Reply #8 on: October 22, 2009, 09:33:34 PM »

bedankt voor de verslagjes en foto's!

and though We are not now that strength which in old days
Moved earth and heaven; that which we are, we are;
One equal temper of heroic hearts,
Made weak by time and fate, but strong in will
To strive, to seek, to find, and not to yield.
~Tennyson
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: October 23, 2009, 10:21:55 AM »

very nice
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: