Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 05:30:13 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
23649 Posts in 1719 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Leagues
| | |-+  TBG BBL On-Line
| | | |-+  Thunderbolts BloodBowl Online League 2
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Thunderbolts BloodBowl Online League 2  (Read 283 times)
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« on: October 14, 2009, 12:25:03 AM »

Aangezien Kevin het nogal druk heeft momenteel, heb ik het op mij genomen om de tweede league in gang te zetten.

Ik heb momenteel de league aangemaakt als volgt:

Private League
Naam: Thunderbolts League 2
Password: tbgl2
Speciallekes: geen, zie description

Verder is er plaats voor 12 man. Mocht dit te veel of te weinig zijn dan delete ik de League wel en maak ik een nieuwe naargelang het spelersaantal.

Qua systeem heb ik voor het volgende geopteerd: ieder speelt een match tegen elke opponent, the end, volgende league. Ik denk dat dat het eenvoudigste en eerlijkste is. Zo is er schat ik net genoeg teamprogressie om de balans te houden tussen de teams.

Qua frequency heb ik het lekker no nonsense op 1 week gezet. Ieder heeft 1 week om zijn match te spelen. Ik mag hopen dat iedereen die zich hiervoor inschrijft toch wel ergens een half uurtje per week kan vrijmaken - ik benijd uw leven niet mocht dit niet zo zijn.  Wink Uiteraard zullen er uitzonderingen zijn - mensen die op reis gaan en dergelijke - dat zullen dan forfaits worden. Ik weet dat forfaits voor beide partijen niet tof zijn, maar de rest van de league 2-3 weken laten wachten is ook niet zo boeiend.

Tot slot, mocht er nu een overweldigende meerderheid zijn die met deze regels écht niet kan leven; dit is nog steeds een democratie en dan pas ik het wel aan naar wat de meerderheid wil.

Hopenlijk tot binnenkort op het slagveld,

Jelle

PS: Een kleine oproep to diversiteit. Speel niet allemaal Orcs en Chaos zoals in de vorige league, verwijdt uw horizonten! ^_^
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #1 on: October 14, 2009, 06:57:59 AM »

1 week is kort, zeker als je nog moet afspreken. Gezien er echter geen twee-weken opties is...

Ik zal nog kijken of dit haalbaar is; wanneer wil je starten?
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« Reply #2 on: October 14, 2009, 10:06:07 AM »

Euh, van zodra er genoeg mensen zijn? Tongue
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #3 on: October 14, 2009, 10:12:36 AM »

Ik ga deze keer niet meedoen.

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« Reply #4 on: October 19, 2009, 10:17:52 AM »

Gezien de overweldigende hoeveelheid replys, schat ik dat het voor de meerderheid van de mensen niet meer boeit. Zonde, want tegen de computer spelen steekt ook tegen...
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: