Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 21, 2012, 11:47:34 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25829 Posts in 1925 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Leagues
| | |-+  TBG BBL (Moderators: svetlana, warlock)
| | | |-+  TBG BBL: 2009 - 2010: Poule 1; groep 3
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: TBG BBL: 2009 - 2010: Poule 1; groep 3  (Read 489 times)
Ikkit Slashtooth
Goblin Shaman

Clan Eshin Assassin

View Profile
« on: October 02, 2009, 09:38:56 AM »

Groep 3:
N°10:    orcs -’Da Itchy Nutz’
N°7:    humans - ‘The Tintallating Touchdowners’
N°8:    amazons - ‘De Geilige Drievuldigheid’
N°2:    orcs -  ‘Fungoid Flatulence’

Teams uit groep 3 kunnen hier afspreken wanneer ze games willen/kunnen spelen.

Eerste wedstrijd uit deze groep is nu zondag 4 oktober: orcs vs orcs.....team 'Da Itchy Nutz' zal het dan opnemen tegen team 'Fungoid Flatulence'......

Ikkit Slashtooth aka Rotfang "Da Boss" Deadeye

« Last Edit: October 06, 2009, 10:18:20 AM by Ikkit Slashtooth » Logged

THE WAY OF THE NINJA IS THE WAY OF LIFE, WHERE LIGHTNING STRIKES ONCE, A NINJA STRIKES TWICE
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: October 02, 2009, 05:18:45 PM »

Groep 3:
N°10:    orcs -’Da Itchy Nutz’
N°7:    humans - ‘The Tintallating Touchdowners’
N°8:    amazons - ‘De Geilige Drievuldigheid’
N°2:    orcs -  ‘Fungoid Flatulence’

Teams uit groep 3 kunnen hier afspreken wanneer ze games willen/kunnen spelen.

Eerste wedstrijd uit deze groep is nu zondag 4 oktober: orcs vs orcs.....team 'Da Itchy Nutz' zal het dan opnemen tegen team 'Fungoid Flatulence'......

Ikkit Slashtooth aka Rotgut "Da Boss" Deadeye

Ik zal de 10 een 11e oktober in gent zijn. heeft er dann iemand savonds zin in een bloodbowlke?

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #2 on: October 04, 2009, 06:55:59 PM »

Yo Tom,

Ik kan volgende week zaterdag (de 10e) vanaf 20u. Lukt dat ook voor jou?
Voor mij zal het al mijn tweede match zijn, maar veel zal je daarvan niet merken. De enige SPP die ik al verdiend heb zijn de 5 van de MVP. En ja, er zijn zelfs al fans gaan lopen  Cry

Frank

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #3 on: October 04, 2009, 11:17:37 PM »

Yo Tom,

Ik kan volgende week zaterdag (de 10e) vanaf 20u. Lukt dat ook voor jou?
Voor mij zal het al mijn tweede match zijn, maar veel zal je daarvan niet merken. De enige SPP die ik al verdiend heb zijn de 5 van de MVP. En ja, er zijn zelfs al fans gaan lopen  Cry

Frank

its a deal!! ik zit boven op het SWCHQ toernooitje. Je komt maar even kijken waar ik zit!

Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #4 on: October 05, 2009, 12:05:24 PM »

Iemand vrijdagavond (vanaf 20 uur) zin in een Blood Bowlke?? karim, patje??

patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #5 on: October 08, 2009, 08:33:32 AM »

pa mwa , wegens ikke zit in de nacht
zal ergens voor volgende week zijn

carpe diem
Ikkit Slashtooth
Goblin Shaman

Clan Eshin Assassin

View Profile
« Reply #6 on: October 09, 2009, 07:13:32 AM »

Iemand vrijdagavond (vanaf 20 uur) zin in een Blood Bowlke?? karim, patje??

Tom, ik kan niet vandaag heb kendotraining!!!

Cheers,

Karim

THE WAY OF THE NINJA IS THE WAY OF LIFE, WHERE LIGHTNING STRIKES ONCE, A NINJA STRIKES TWICE
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #7 on: October 09, 2009, 08:56:29 AM »

En zondagmorgen anders Patje of Karim?

Ikkit Slashtooth
Goblin Shaman

Clan Eshin Assassin

View Profile
« Reply #8 on: October 09, 2009, 10:24:11 AM »

Haal ik ook niet, nu zondag moet mijn madam niet werken! Eventueel volgende zondag, of ergens in de loop van de week.....

Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: October 09, 2009, 10:44:37 AM »

Haal ik ook niet, nu zondag moet mijn madam niet werken! Eventueel volgende zondag, of ergens in de loop van de week.....

Volgende zondag op FACTS dan? Terwijl Bernd zijn 4000 punten nids laat bewegen en schieten hebben we wel een uurke denk ik Smiley

In de week gaat niet voor mij he, wegens ik zit in Leuven enzow ...

Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #10 on: October 11, 2009, 08:06:54 PM »

N°7:    humans - ‘The Tintallating Touchdowners’ vs  N°2:    orcs -  ‘Fungoid Flatulence’
Publiek: 4000-16000 man (jah, 4 keer zoveel meer orks kwamen opdagen, they must have done something right in previous matches)
Score: 2-1
Casualties: 2-0 (twee orks miss next game, waardonder de thrower en een lineman met -1 agility, er was ee human even op zijn nek gaan staan)
Winnings: 60k-40k
Perfect weer
FF: +1, -0

De humans waren een beetje onder de indruk de eerste paar beurten. Niet alleen hadden de orks extra spikey bits op hun armour (lees: ze waren schoon geschilderd!! dikke pluim voor mijn tegenstander) maar het publiek zette alles op alles en schreeuwden hun team naar een onverwachte blitz bij de kickoff waardoor de humans het al meteen moeilijk kregen. Een catcher werd pootje gelapt bij zijn dodge-pogingen en de orks gingen met de bal aan de haal. Dat zag er even niet goed uit maar de humans konden het noch rechttrekken dankzij het feit dat de ork coach het al snel beu was richtlijnen te geven vanuit de dug-out aan een team dat toch niet luisterde (lees: re-rolls snel opgeburnd). In beurt 6 konden de humans dan in extremis toch scoren na een welgemikte dodge, en ondanks fel slaag gekregen te hebben (6 man in de kobox) kwam er nog 11 man aan de aftrap om de orks te beletten van te scoren. Opdracht volbracht.

Tweede helft begon met een gust of wind, en er was een gobbo op het veld gekomen om de thrower te vervangen die extreem pijn had geleden. Die ging zowaar met de bal lopen maar kon geblitst worden door een blitzer, waardoor de bal redelijk goed kwam liggen voor de humans. De 2-0 was in de maak en zo geschiedde in beurt 3 van de tweede helft. De orks konden dan in 3 beurten tegenscoren maar daar bleef het bij.

De blitzer die gescoord had in de eerste helft kreeg bij mij een skill-up en kreeg zowaar een agility bij, en ook de scorer van de Orks kreeg een skill-up.

Op naar de volgende twee matchen!

Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #11 on: October 12, 2009, 05:06:47 PM »

Mijn Orcs hebben inderdaad Blood Bowl-les gekregen...

Ben volop bezig aan het verslag en zal het normaal gezien morgen in de Post-match corner zetten. Uiteraard speelt Patzog weer een hoofdrol, deze keer bijgestaan door zijn moeder  Shocked

Als ik op het veld geen eer kan halen, zal het maar via de matchverslagen moeten gebeuren  Grin

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
Ikkit Slashtooth
Goblin Shaman

Clan Eshin Assassin

View Profile
« Reply #12 on: October 12, 2009, 05:11:47 PM »

Volgende zondag op FACTS dan? Terwijl Bernd zijn 4000 punten nids laat bewegen en schieten hebben we wel een uurke denk ik Smiley

In de week gaat niet voor mij he, wegens ik zit in Leuven enzow ...

Sorry Tom, gaat niet lukken op zondag, ik sta dan wel op FACTS maar ga er zelf wat spullen verkopen die dag.

Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #13 on: November 15, 2009, 10:16:41 PM »

humans - ‘The Tintallating Touchdowners’ vs  orcs -  ’Da Itchy Nutz’
Publiek: 5000-13000 man (jah, weer waren de humans zwaar outnumbered, maar ondertussen hadden ze al geleerd met die druk om te gaan)
Score: 2-1
Casualties: 2-2 (1 dode human catcher, 1 black orc MNG)
Winnings: 70k-40k
Perfect weer
FF: +1, -0

da Itchy Nuts zijn zonder twijfel nog aan het loslopen in deze league, want net als in hun vorige match slaagden ze er niet veel in het armour van de humans te breken. Hetgeen uiteindelijk hun undoing inluidde in een spannende match. De humans konden in de eerste helft laat scoren (beurt 6) en verhinderen dat de orcs konden tegenscoren. Ideaal scenario, alhoewel de apotheker het veld op moest stormen om fritz Balrits, die na een gemaan gedurfde move (5 dodges) helaas door een ocr blitzer onzacht met de girideon in aanraking kwam. De apotheker vond het juiste instrument niet om zijn dubbelgeplooide nek weer recht te trekken dus werd Fritz maar afgevoerd met een 'SALUT' aan zijn korte maar krachtige carriere van het human publiek. De tweede helft konden de humans de bal ontfutselen van de Orcs en de 2-0 scoren, en helemaal op het einde wisten de orcs toch nog op het scoreboard te geraken.

humans - ‘The Tintallating Touchdowners’ vs  amazons -  ’De geilige drievuldigheid’
Publiek: 5000-12000 man (je zou zeggen dat de titities na hun goede prestaties wel wat volk naar de stadions zouden lokken, maar minder is waar. Mischien dat hun gitzwarte outfit en hun commando-facepaint daar wel voor iets tussen zit. De coach noteerde het in zijn boekske voor volgend seizoen, en had al een mooi azuurblauw uniform zien staan in de plaatselijke sportwinkel).
Score: 2-2
Casualties: 3-1 (1 amazon MNG)
Winnings: 20k-30k
Perfect weer
FF: +1, +0 FF

Een bizarre match waar de titities halverwege de eerste helft met textbook play op voorsprong kwamen (Sneaky T, de lineman die erom bekend staat bij goblin tufftalka te leer zijn gegaan voor zijn dirty tricks te leren, had behendig een nonnetje haar veters aan mekaar vastgeknoopt welke een vroege turnover inluidde toen het nonnetje probeerde te dodgen, en de field lag toen wide open voor de humans), om dan in de laatste beurt nog een tegengoal te slikken. Het was een knotsgekke bedoening, en de human coach kon maar geen vat krijgen op de eigenaardige tactieken van de Amazon coach. Analisten vooraf aan de match hekelden de lack aan tatciek bij de vrouwtjes, maar de coach van de humans moest na de match toegeven dat het gebrek aan enige opzichtige tactiek de beste tactiek is die hij ooit al van een andere coach heeft mogen bewonderen vanop de zijlijn. Hij was dan ook vol lof over het tweede doelpunt van de Amazons, in beurt 5 van de tweede helft, toen een non voor de voeten van een paar humans de bal oppikte en prompt een long bomb gooide naar een nonnetje diep in het veld. De jonge coach van de titities, die nog steeds zijn naam niet vrijgaf, beloofde plechtig om zijn team te trainen tot die ook in staat zijn om op zo'n prachtige en onvoorstelbare manier te scoren. Hij hekelde ook het gebrek aan concentratie bij zijn team, want die konden in 1-1 situaties gewoonweg niet op tegen de nonnen (lees: Patje bleef maar 1-die blocks gooien met positief resultaat als gevolg voor hem), maar was toch blij dat de intense voorbereiding nog resulteerde in een laattijdige gelijkmaker toen de refused flank die ze zo vaak al geoefend had perfect tot uiting kwam en de linie van de nonnetjes openbrak zoals een ogre die op een apennootje gaat zitten. Billijk resultaat voor een spannende en gelijkopgaande match. 

Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: