|
mig el pig
|
 |
« on: September 29, 2009, 10:32:32 PM » |
|
Iedereen zijn gegevens ook hier gezet voor het gemak.
Engelbrecht Michiel mig el pig Orcs ‘Hooligans Dream Team’
Bart Tykros Chaos Richter Kless' Students
Wouter De Rijck RidingWolf Amazons TBM (Thundering Bunny Mob)
Matthijs Cornil Theorthmus Vampire ‘Blood Drinkers Anonymous’ (BDA)
Wie van groep 1 heeft goesting in een matchke een dezer, kan al zeker volgend weekend. S'avonds tijdens de avond is ook altijd mogelijk. (kan wel maar garanderen vanaf 18uur)
|
|
|
|
« Last Edit: October 04, 2009, 11:44:32 AM by mig el pig »
|
|
The maze was so small that people got lost looking for it.
-- Bloody Stupid Johnson at his finest (Terry Pratchett, Men at Arms)
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #1 on: October 02, 2009, 05:33:31 PM » |
|
Wie van groep 1 heeft goesting in een matchke een dezer, kan al zeker volgend weekend. S'avonds tijdens de avond is ook altijd mogelijk. (kan wel maar garanderen vanaf 18uur)
woensdagavond 7/10?
|
|
|
|
|
|
"I have ten hearts; I have a hundred arms; I feel too strong to war with mortals- BRING ME GIANTS!"
|
|
|
|
mig el pig
|
 |
« Reply #2 on: October 02, 2009, 06:27:04 PM » |
|
woensdagavond 7/10? Cava, rond 18uur afspreken of heb je liever nog iets later?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #3 on: October 02, 2009, 08:27:51 PM » |
|
Zal er tegen 18u wel zijn maar ga eerst nog etwa eten. Laat ons anders tegen 18u afspreken en rond 18u30 beginnen of ezo. cava?
Als andere mensen in de groep eventueel erna willen spelen is da voor mij ook in orde. denk wel da tegen 21u die match gespeeld moe zijn.
T.
|
|
|
|
|
|
"I have ten hearts; I have a hundred arms; I feel too strong to war with mortals- BRING ME GIANTS!"
|
|
|
|
mig el pig
|
 |
« Reply #4 on: October 02, 2009, 09:29:43 PM » |
|
Ok, zal waarschijnlijk ook eerst nog iets moeten eten. denk wel da tegen 21u die match gespeeld moe zijn.
Gemiddeld speel ik redelijk snel dus dat moet zeker lukken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Theorythmus
|
 |
« Reply #5 on: October 05, 2009, 08:05:42 AM » |
|
Ik zal vanavond rond 19u in de outpost zitten (en dan waarschijnlijk nog iets eten). Zal wel andere games (waarschijnlijk .Hack cardgame) aan't spelen zijn, maar ik zal m'n vamps bijhebben. Voor zij die mij niet kennen (dat zullen de meeste wel zijn  ), ik zal anders achter de toog laten weten waar ik zit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #6 on: October 05, 2009, 09:24:03 AM » |
|
kans bestaat da ik woensdag nie haal. Ben zo ziek of ne hond atm. Ik laat nog iets weten naarmate mijn toestand betert of erger wordt.
T.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mig el pig
|
 |
« Reply #7 on: October 06, 2009, 08:01:18 AM » |
|
kans bestaat da ik woensdag nie haal. Ben zo ziek of ne hond atm. Ik laat nog iets weten naarmate mijn toestand betert of erger wordt.
T.
Zal voor ik vertrek in Brussel hier nog eens kijken, als het wel nog kan doorgaan laat iets weten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Theorythmus
|
 |
« Reply #8 on: October 06, 2009, 01:14:09 PM » |
|
dagen dat ik deze en volgende week in principe kan : vanavond (als je het op tijd laat weten  ) donderdag en dan maandag,dinsdag & donderdag volgende week. telkens vanaf ongeveer 18u30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mig el pig
|
 |
« Reply #9 on: October 06, 2009, 02:27:01 PM » |
|
dagen dat ik deze en volgende week in principe kan : vanavond (als je het op tijd laat weten  ) donderdag en dan maandag,dinsdag & donderdag volgende week. telkens vanaf ongeveer 18u30 Donderdag (overmorgen dus) zou voor mij gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Theorythmus
|
 |
« Reply #10 on: October 06, 2009, 05:24:44 PM » |
|
Ok, staat genoteerd  Ik zal er zijn vanaf 18u30 ongeveer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #11 on: October 07, 2009, 10:07:15 AM » |
|
@ Mig: ik vrees er nie te geraken vandaag. ben nog steeds mijn longen aan het uithoesten voor zot en mijn neus is nog altijd gelijk een waterkraan die ge nie kunt dichtdraaien. Denk da een paar dagen binnenblijven (en zeker in da mottig weer) het beste is te kunnen doen atm.
Zal iets laten weten voor volgende week.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mig el pig
|
 |
« Reply #12 on: October 07, 2009, 12:56:57 PM » |
|
@ Mig: ik vrees er nie te geraken vandaag. ben nog steeds mijn longen aan het uithoesten voor zot en mijn neus is nog altijd gelijk een waterkraan die ge nie kunt dichtdraaien. Denk da een paar dagen binnenblijven (en zeker in da mottig weer) het beste is te kunnen doen atm.
Zal iets laten weten voor volgende week.
Ok, Veel beterschap
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mig el pig
|
 |
« Reply #13 on: October 17, 2009, 07:59:41 PM » |
|
Match 1 Blood Drinkers Anonymous VS Hooligan Dream Team Gate 12k vs 10k Score 0-2 CAS gemaakt 1-4 (niets ernstig winnings  vs 40K Fan Factor BDA = ; HDT +1 Match 2 RK Students VS HDT Gate 11k vs 17k Score 1 vs 1 Cas gemaakt 1(orclineman missed match) vs 2 winnings 20k vs 40K Fan Factor RKS en HDT = Match 3 TBM vs HDT Gate 9k vs 19k score 0 vs 2 cas gemaakt 0 vs 1 (blitzer met NI) winnings 50kvs 70k Fan Factor TBM = ; HDT +1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Theorythmus
|
 |
« Reply #14 on: November 12, 2009, 07:31:18 PM » |
|
Blood Drinkers Anonymous VS Hooligan Dream Team Gate 12k vs 10k Score 0-2 CAS gemaakt 1-4 (niets ernstig) winnings 40K vs 40K Fan Factor BDA = ; HDT +1
Blood Drinkers Anonymous VS Thundering Bunny Mob Gate 11k vs 8k Score 1-1 CAS gemaakt 1-1 (1 thrall met -1 AV) winnings 70K - 60K Fan Factor BDA +1 ; TBM =
Blood Drinkers Anonymous VS Richter Kless' Students Gate 9k vs 9k Score 1-1 CAS gemaakt 3-2 (1 Chaos Warrior MNG, 1 Thrall NI, rest Badly Hurt) Winnings 80K - 40K Fan Factor BDA +1 ; RKS +1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|