Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 21, 2012, 11:34:11 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25829 Posts in 1925 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Wie is wie
| | |-+  introducties
« previous next »
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20 Print
Author Topic: introducties  (Read 18814 times)
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #90 on: September 02, 2009, 12:52:27 PM »

Dank zij Headhunterfs dit forum ( en de Thunderbolts dus) gevonden en me maar meteen geregistreerd...

Ik ben Alex Van den Broecke, 51 lentes jong en ik game al sinds...euh 1982 of zoiets ( op mijn leeftijd laat je geheugen je al af en toe in de steek als het om details gaat  Grin ) Ik doe Roleplay ( AD&D,CoC ), WHFB, WH40k, boardgames (... you name it en ik probeer het wel ) Laatst Wings of War ontdekt en gezien mijn interesse in WOI en alles wat toen vloog direct verkocht...
Ik heb een Tau-leger (dat maar niet geschilderd geraakt) en een Bretonnian leger (dat maar niet geschilderd geraakt) en heb al in al veel te weinig tijd om te gamen maar hoop daar nu dan toch eens wat verandering in te brengen...
Ik heb me ook af en toe " bezondigd aan LARP  ( Oneiros - Poorten )

Als mijn echtgenote me los laat kom ik wel eens langs in de Outpost om "life" kennis te maken Grin

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #91 on: September 04, 2009, 09:15:32 PM »

Hello,

Het is allemaal Warlock zijn schuld  Wink

Ik ben Frank en ik speel al zo'n 15 jaar - of bijna de helft van mijn bestaan op deze aardkloot - bij Bylandt.
Ik ben te vinden voor zowel boardgames als tabletop games, maar regelsets met (veel) figuren dragen toch mijn voorkeur weg: Warhammer Fantasy Battle, Epic (Armageddon), Blood Bowl, Legends of the Old West, Man O War en Confrontation 3.5. Ben sinds de demo door Warlock ook hevig fan van Elfball en zou bij gelegenheid graag eens Aeronautica Imperialis proberen.

Heb me net ingeschreven voor de Blood Bowl League, dus tot binnenkort in real life!

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #92 on: September 06, 2009, 07:18:44 PM »

Ik ben Wouter, 32 jaar en Westvlut.

Vroeger veel magic gespeeld (vintage) maar dat is serieus geminderd. Nu vooral boardgames zoals Space Hulk, Blood Bowl en Arkham Horror. Ook wat RPG met Call of Cthulhu.
Ikkuhyu
Snotling
*

Abandon fear in favor of maniacal laughter !!!

View Profile
« Reply #93 on: September 07, 2009, 05:16:39 AM »

Wel ik ben Wannes, ik ga al een tijdje mee in de wereld.

Ik ben vooral bezig met RP, maar ik laat me makkelijk verleiden tot een bord- of kaartspelleke.

Qua RP zit ik meer in de donkere werelden zoals World of Darkness (mainly Vampire), Warhammer, Legend of the 5 Rings.

Qua BG en CG: anything goes, zolang ik het niet moet collecten...dus als ge tegen mij wilt L5R'en, expect to get hit by Proxies.

I know you love em, so fold your own damn shuriken: http://www.folds.net/tutorial/models/shu_2_piece/shu_2_piece_diagrams.html
Fl0w
Snotling
*

View Profile
« Reply #94 on: September 20, 2009, 10:23:44 PM »

Hallo,

Ik ben James, 43 jaar, woon in Zingem -- ergens tussen Gent en Oudenaarde.

Ik speel al een aantal jaar D&D, 4th Edition intussen, in een groep gebaseerd in Denderwindeke. Toffe bende maar... we spelen slechts 1x per week (wisselend op zaterdag en zondag). Een 2e maal zie ik best zitten. Zijn er 4E D&D groepen in het Gentse die nog een speler kunnen gebruiken? Ik zal ook nog eens posten in het specifieke forum daarvoor, maar wou hier al eens goeiendag zeggen.

... Goeiendag dus!

- James
arne
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #95 on: October 01, 2009, 04:57:58 PM »

hoy.
ik ben arne 23
speel vooral 40K ma ga meestal naar antwerpen gaan spelen.
Elyn
Snotling
*

* don't worry, they like to be eaten! *

View Profile
« Reply #96 on: October 21, 2009, 03:40:27 PM »

dag,
ik ben Elyn en ik ben geboren en getogen in Gent op 18 november 1987.
ik woon aan het Van beverplein en ik kom regelmatig in de out post.

ik speel vooral RPG (Vampire, Fading Suns, D&D en onlangs waagde ik mij aan Dark Heresy)
ik ben ook bezig met een campain van Discworld roleplay (GRUPS) in elkaar te steken. (ik heb ook het boek ervan)
maar dat zal voor de toekomst zijn.

Ik speelde onlangs eens Heroscape en dat was voor herhaling vatbaar.
Thuis heb ik nog een hele collectie boardgames liggen (zoals Targui - iets met kamelen)

ik werk in ploegen (ook in het weekend) dus een passende datum vinden is voor mij soms moeilijk.
voila, als er nog iets is, vraag maar...
Unclebrazzie
Snotling
*

View Profile
« Reply #97 on: November 01, 2009, 12:16:49 PM »

Howdy!

UncleBrazzie signing in. Ik speel al jaren RPGs en sinds een jaar of zo heb ik Warmachine ontdekt.

Wie weet lopen we elkaar wel eens tegen het niet-meer-zo-virtuele lijf Wink

Greetz

UncleBrazzie
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #98 on: November 14, 2009, 02:27:31 PM »

En indien er nog mensen zouden zijn die twijfelen:

warlock junior is inderdaad mijn zoon Vince die net begonnen is met een Warhammer Fantasy Dwarf army te verzamelen (hij moet ergens beginnen en daarvoor is GW inderdaad best maar 'k hoop wel dat hij verstandig genoeg is om later over te schakelen op meer volwassener spelsystemen  Grin)

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
miss furio
Snotling
*

View Profile
« Reply #99 on: November 15, 2009, 10:36:50 AM »

Hallo,

Mijn naam is Tamara, 27j.
Speel met Skaven Warhammer Fantasy battles.
Begonnen eind augustus via Chiram ken ik de thunderbolts en heb ik besloten een account aan te maken

"Bad new can wait" thought the rat-mage, and it was always best to kill the messenger.
warlock junior
Snotling
*

View Profile
« Reply #100 on: November 16, 2009, 08:28:19 PM »

hey,
Ik ben Vince 14 jaarzoon van Philip(warlock),vandaar ken ik dus de site en de club zelf.
Heb onlangs(tijdens Crisis 2009) mij een warhammer leger aangeschaft (dwarfs).
Ik heb ook nog: -warmachine Cygnar (ken wel de regels nog niet)
                       - pokémon cards (ken de regels )
                       -en world of warcraft cards(ken de regels )
                       -lord of the rings (ken de regels)
                       -heroscape (ken de regels maar moet ze wel nog eens doornemen)
Zal af en toe te vinden zijn in de outpost de zondag(als mijn punten mij dat toelaten) Smiley Tongue

Is't better to burn out than to fade away
fraternitatis
Snotling
*

View Profile
« Reply #101 on: December 15, 2009, 10:40:37 PM »

Yow gasten,

Ik ben steven daemers en ik ben wel geinteresseerd om eens naar jullie club te komen kijken.
Ben al 2 jaar toernooispeler van warhammer fantasy met Daemons en sta in de top 20 van de ranking der nederlanden.Momenteel zit ik in de warhammerclub Knights of Bayard te dendermonde.Andere legers dat ik heb zijn Bretonnia,Dark Elves,Chaos Dwarfs.

Ik heb 3 jaar ervaring in gamen waarvan 2 jaar toernooien momenteel,ben nu bezig aan mijn derde jaar.

Als jullie wat meer willen weten over mijj post gerust! Of misschien eens een battleken doen om mij te testen mail gerust!
Ik ben wel nachtwerker!! dus in de week 's avonds kan ik niet ook niet de vrijdag-avond.

Zo dat was het

The way of the Daemons or no way at all!!
stompinggroo
Night Goblin

View Profile
« Reply #102 on: January 07, 2010, 03:06:15 PM »

na mijn eerste bezoekje gisteren aan thunderbolts (met legends of the high seas-demo) zal ik mij dan ook maar eens officieel voorstellen :
ik ben timo, speel al heel wat jaartjes (een 15-tal ongeveer, met enkele tussenpozen weliswaar), ben toendertijd begonnen met warhammer fantasy battle (eigenlijk is het met heroquest begonnen) maar sinds ik lid ben van bylandt (een 7-tal jaar ongeveer) ben ik al aan meer projecten begonnen dan een mens in 1 leven aankan (en er komen er steeds maar bij), maar mijn voorkeur gaat uit naar skirmishgames, zoals legends of the old west en legends of the high seas, maar pulp- en horrorsettings liggen mij minstens evengoed .
ik ben dus zeker te vinden voor soortgelijke spellen en allerhande boardgames ala arkham horror, tannhauser, talisman, chaos in the old world enz..., of cardgames zoals call of cthulhu en a game of thrones .

Sinner
Snotling
*

View Profile
« Reply #103 on: January 20, 2010, 01:26:46 AM »

Hey,

Ik ben dus Paul, 33 j uit het Gentse.
Ik ben al sinds mijn 18de actief in de gaming wereld en
Ik speel vooral rpg's en het occasionele spelletje Call to Arms.

Ben nu vooral actief bezig met een LARP uit de grond te stampen.

See ya's

Paul
lord_stitch
Snotling
*

View Profile
« Reply #104 on: January 26, 2010, 11:39:09 AM »

Ben Kenneth, 27 years binnekort.
Speel lizardmen, sakven, dwarfs, en er staan nog ergens high elves onder het stof.
Werk als verpleegkundige, dus is soms eens kijken wanneer ik kan passeren. Maar het idee van nieuwe spelers spreekt wel aan!
Speel dikwijls eens de vrijdag-avond ook.

Greetings from above
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20 Print 
« previous next »
Jump to: