Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 04, 2012, 07:45:21 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
23593 Posts in 1711 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Wie is wie
| | |-+  introducties
« previous next »
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Print
Author Topic: introducties  (Read 16645 times)
VincentB
Snotling
*

View Profile
« Reply #75 on: February 26, 2009, 05:24:56 PM »

Hallo,

Ik ben Vincent (Blansaer)
Vroeger speelde ik de meeste vrijdagen in de LM/RDG.
Ik heb nu wel al een tijdje WH40K niet meer gespeeld, en hoop het terug te kunnen opnemen. Ik moet trouwens de 5e Editie nog leren.

WH40K: Necrons + Space Orks

Boardgames: de meeste goede spellen Wink
pimwie
Night Goblin

Dit is Rambi, het kalfje !

View Profile
« Reply #76 on: March 09, 2009, 10:01:24 PM »

Ik zal wel lid worden, nu nog enkel vaak in de OP geraken. 
Ik ben Wim, speelde af en toe in de LM RD, samen met dimi en Pascal, speel al Warhammer sinds 3de editie.  Ben diene zot met zijn volledig geschilderd Chaos Dwarf leger ( dat ik btw verkocht heb wegens geen update van de rules ), nu een volleerd empire player( ik plachtte vroeger ook met DOW te spelen, maar ook aan de kant geschoven wegens geen update rules en totaal overcast in magic ) en mijn vampire counts beginnen te klauteren uit de vers gedolven aarde.  Ben ook een Mordheim player.
Dus ik hoop vaak ( toch zeker in de vakanties, huisvader met drie kinders Wink ) in de OP te geraken om een battelke te spelen.
Alleen NIET tegen High Elves nichten !!! Met hun always strike first rule ...

Mac
Snotling
*

View Profile
« Reply #77 on: March 17, 2009, 12:57:31 PM »

Hey,

Ik ben Jeroen Devlieghere en ik zit dit jaar voor het eerst op kot in Gent. Ik speel LARP maar aangezien dit maar een paar keer in een jaar gaat, zocht ik iets om tijdens de week te doen. Aangezien ik de outpost al ken, door vroeger Magic te spelen, ben ik eens komen kijken naar een warhammer-fantasybattleke..
De dag erna heb ik bij peter de beginner-doos besteld. Nu ben ik vol verwachting op donderdag aan het wachten om mijn eerste ventjes uit te pakken en te beginnen leren hoe het spel nu helemaal in elkaar zit.

I can avoid being seen, if I wish.
But to disappear entirely, that's a rare gift..
wolf
Snotling
*

View Profile
« Reply #78 on: March 17, 2009, 06:58:30 PM »

hey,
Ik ben Wolf, 39 lentes jong, werk met hondjes bij de flikken (als 'k goesting heb) en woon in het verre Balegem.
Ik speel al jaaaaaren boardgames, rpg, larp, cardgames en miniatures-games. 
warhammer fantasy: high elves, dark elves, empire, chaos, undead, lizardmen, dwarves en tombkings
warhammer 40k: orks, space marines en chaos
mordheim, necromunda
warmachine : khador
binnenkort hordes : circle
cardgames : heb nog een aantal spelen onder 't stof zitten waaronder Magic (wolf-deckje)
rpg : d&d (al qadim, dark sun, maztica) werewolf, cthulu, warhammer roleplay
larp : vroeger poort, nu nog Saga, Eternica en Manticore
boardgames : teveel om op te sommen...
...m.a.w. neig gebeten door het "spelvirus"
Verder ben ik zelf voorzitter van een clubje dat o.a. regelmatig aan bordspelen doet, doch met figurines zal ik wel een aantal keren komen spelen in Gent.

Ivaar
Snotling
*

View Profile WWW
« Reply #79 on: March 24, 2009, 10:16:03 PM »

Hello Guys,

First, sorry to post in english but my dutch is very bad.

My name is Joffrey and I'm from Liege/Luik, I'm the manager of L'Autre Monde gaming store there.

I came over here because I'm trying to get in contact with different tabletop minis clubs all over belgium.

I noticed that all the locals here are always playing between themselves and some are willing to meet other fellow players elsewhere in Belgium, so here is a good start I think.

I'm , of course a player too Wink

So here are the games I play

Warmachine : Khador , Cryx
Hordes : Skorne
AT43 : Karmans
Confrontation : Griffins, Scorpions.
Infinity : Haqqislam
Monsterpocalypse : Martian Menace
Pulp City : almost everything
Helldorado :Sarrasins
etc
plus lots of boardgames and a few CCGs too Wink

Pleased to meet you all guys

Ivaar
Khadoran Enforcer
BSG FanGeek "So say we All!"
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #80 on: April 02, 2009, 09:20:23 PM »

hoi ik heb me net vandaag lid gemaakt van thunderbolts in betty boop , mijn naam is benjamin , ik speel originele warhammer choas warriors

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Shinma
Snotling
*

View Profile
« Reply #81 on: April 18, 2009, 02:04:33 PM »

Hallo,

Mijn naam is Jens en ik ben een enthousiaste beginneling uit de streek van Evergem zoals er hier al een aantal aanwezig zijn. Ik ben 22 jaar en ga volgend jaar Bachelor Elektronica studeren. Mijn ervaring met het hele warhammer gebeuren is miniem maar ik hoop daar binnenkort al enige verandering in te brengen. Ik ben alvast begonnen met schilderen  Grin

Mijn leger : Lizardmen Battalion
Dúnadan
Snotling
*

View Profile
« Reply #82 on: April 20, 2009, 03:51:27 PM »

Hallo,
Ik ben Vincent en ik ben bijna 16. Ik speel al enkele jaren Lord of The Rings.
Grtz
Griswald
Goblin
**

The graves are empty

View Profile
« Reply #83 on: April 20, 2009, 07:05:15 PM »

Hallo,

Mijn naam is Cedric. Ik ben gelocaliseerd in Ertvelde en  ben 20
Ik studeer Interieur Architectuur.
Mijn leger: Vampire counts.
 Verderdere info: moet je maar vragen. Wink
merces
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #84 on: April 27, 2009, 11:45:28 AM »

wel hier nog ne nieuwen erbij, (=>noob)

effe voorstellen

nick : merces dus
real name: wesley
woont zo een beetje in drongen en werkt, (=> aanwezig zijn) op sidmar te zelzate

ik heb vanalles wat liggen, niets compleet waarschijnlijk.
dus zeker geen crack in al da stuff. vindt de scenery en ventjes gewoon sjiek.

de vrienden zijn wel in voor board-games maar krijg ze niet aangezet tot miniatures.

grtz merces
khidarym
Night Goblin

View Profile
« Reply #85 on: May 16, 2009, 09:45:12 AM »

Ok, het heeft ongeveer een jaar geduurd voor ik beslist heb om mij hier te registreren. De Dark Corner (of eerder de moderator hiervan) heeft mij uiteindelijk overhaalt.

Ik ben Renaat en ben ook lid van Bylandt en sommigen kennen mij misschien nog van bij L&S.

Waarom zo lang wachten om mij te registreren? De reden is dat ik totaal geen interesse heb in GrandmaWendy/GeldverslindeWolven spelletjes .En het leek er op dat dit type van spelletjes het enige was waar hier interesse voor is (naast Warmachine).  Ik vind het soms grappig hoe hier gediscuteerd wordt over prijzen van sommige zaken en er dan achteraf beslist wordt om nog maar eens 3 sets van een nieuwe starter WH40K te kopen  Grin.
Zelf speel ik liever skirmish figurine games en hecht ik veel belang aan het schilderen van mijn figuren. Ik speel Infinity (YuJing en Combined Army), Confrontation 3.5 (Wolfen, Cynwäll, Scorpions, Griffins, Cadwallon, Devoureurs, ...) en onlangs begonnen met Alkemy (Kalihman en Jade Empire). Ik heb mij op de Bylandt Conventie ook laten verleiden door de nieuwe napoleonics van Victrix. Eens iets totaal anders...

Heb ook wel wat interesse voor Hell Dorado (Immortels) maar wacht hier nog een beetje af van wat er gaat gebeuren met dit spel nu dat Asmodee stopt met de verdeling....

Greetz,
Renaat
« Last Edit: May 16, 2009, 09:53:46 AM by khidarym » Logged

No, I'm NOT on f*cking facebook!
Tim
Snotling
*

View Profile
« Reply #86 on: May 24, 2009, 06:35:30 PM »

ik ben Tim
ben 15
woon in gent
 ik ben bezig met een leger van de lord of the rings
uruk-ai
warhammer hich elfs rond 2000pt en empire Net van start
40k Orks 1500pt En chaos space marines 2000
40k Kan ik redelijk
Lord Moet ik heropfrissen
Warhammer moet ik nog goed leren spelen
« Last Edit: December 11, 2011, 02:22:24 PM by Tim » Logged
Fadaratah
Goblin
**

View Profile
« Reply #87 on: July 13, 2009, 09:18:59 AM »

Uit verveling op mijn werk ga ik mij eens voorstellen  Tongue

Echte naam: Bart
Leeftijd: 19
Woonplaats: Geraardsbergen (dus ge zult mij meestal in het weekend zien)
Relevante bezigheden: Tabletop RP, Boardgames, Legend of the Five Rings, sporadisch wat Magic en ik heb in een vergeten doos nog een Uruk-Hai leger liggen.  Het meest actieve uit deze lijst is L5R.

Soit, als er mij nog iets te binnen schiet zal ik wel een edit doen ^^
josity
Goblin
**

Paint or be painted..

View Profile
« Reply #88 on: July 15, 2009, 10:39:32 PM »

Ello lads
Ik ben Josity (Sidney irl) en ben 26.
Ik ben vooral geïnteresseerd in whfb en heb vroeger zelf nog met Dark Elves gespeeld. 5de editie dacht ik (een goei 3-4 jaar geleden).
Ben onlangs weer herstart met deze hobby en nu met Chaos (momenteel warriors en deamons). Heb ongeveer een kleine 3000 pntn staan.
Zou ze wel eens willen testen  Tongue en ja ook niet meer ervaren enzo  Roll Eyes. Ik werk meestal de zondag en woensdag ben ik normaal ook niet thuis maar misschien zit er iemand onder jullie die wel eens op een donderdag of zaterdag avond zou willen spelen. Heb ook een groot leger van space marines staan maar uiteindelijk heb ik daar nooit mee gespeeld laat staan dat ik enige kennis heb van dit spel. Maar ik veronderstel dat de basics het zelfde zijn.

Grtz Josity Wink
BearJew
Goblin
**

View Profile
« Reply #89 on: August 09, 2009, 11:05:52 AM »

hej,

ik ben mats, 18 jaar en vanaf volgend jaar zit ik ook in gent (toegepaste informatica studeren), en mijn vaste woonplaats is geraardsbergen.
zal in gent op kot zitten en kan dus wel wat tijd maken om te spelen.

ik zou graag deftig heroscape willen spelen, ik kan het zelf ni deftig Smiley
heb alleen maar de masterset rise of the valkyrie
(ondertussen al een paar uitbreidingen bij)
« Last Edit: October 29, 2009, 09:03:14 AM by Till » Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Print 
« previous next »
Jump to: