Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 21, 2012, 11:26:59 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25829 Posts in 1925 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Wie is wie
| | |-+  introducties
« previous next »
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20 Print
Author Topic: introducties  (Read 18814 times)
blood red papa
Snotling
*

primo copia quaerere

View Profile
« Reply #135 on: November 19, 2010, 09:15:02 AM »

voila menskens tis leuker als het een gezicht krijgt
en dan nu nie weglopen ee want adonis ben ik niet

ze zullen niet kunnen zeggen dat ik er niet voor gevochten heb
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #136 on: November 19, 2010, 09:39:15 AM »

lol blood red papa kwas meer aant denken aan een topic me nen groten foto en naam erbij ma kga een opstarten kdenk da et makkelijker is.
Want na enkele malen staan wachten in de OP en niet weten hoe wie er uit ziet ( en ik denk dat andere mensen dit ook al hebben meegemaakt ) is dat misschien wel handig.
en wie wil moet daar maar posten.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #137 on: December 08, 2010, 03:21:39 PM »

Wie ben ik ?

Mijn naam bestaat uit 2 delen : Grum en gry
Beide delen zijn bestaande delen van 2 englse woorden  : Grumpy en Hungry
Wie die 2 woorden zegt, moet denken aan een hongere af en toe mopperende dwerg ....
Als je weet dat tram 4 bijna aan mijn geboorteptijd passeert ....
En je weet dat ik een frituur kan ruiken van op 1 KM afstand ...
En je weet dat ik vroeger nog frequent in de (Red dragon / LM) rond ging en er toen der tijd de vrijdag battle games night mee helpen opstarten heb ...
En dat ik af en toe ook eens de clown uitging op het 2 jaarlijkse verkleed partijtje ergens in de ardennen van de eenhoorn vereniging ...

Dan zouden de ouwe getrouwen nu toch al moeten weten wie ik ben ...
Voor al die andere die nog groen achter hun oren zijn  Tongue kan ik mischien wel wat meer uitleg geven :

Ik ben Jurgen Roman, 39 jaar uit Ninove en al menig jaar bekend (en mischien ook berucht) bij de meeste van jullie bestuursleden.
Vroeger heb ik vooral aan Roleplay, LARP (Cyclus: ex-speleider,ex-npc vooral dwergen rollen) en Wargames gedaan in de Lonnely Mountain en was ik dan ook een vaste klant zowel op Dinsdag als Vrijdag.
Tegenwoordig hou ik me vooral bezig met Boardgames.

Naast een eigen redelijke verzameling van Boardgames, (account op Boardgamegeek is Dragonir), speel ik zelf ook iedere dinsdag avond in outpost brussel in een groep van om en beide 20 personen, waar we de meeste recente boardgames onder de kiezen krijgen. Bij de Thunderbolts, ga je me voornamelijk dus ook boardgames zien spelen.

Nog vragen?  Aarzel dan niet om te stellen als ik tijd heb probeer ik ze te beantwoorden.
Oh ja proffesioneel ben ik een Ambetantenaar  Grin

Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #138 on: December 08, 2010, 03:52:37 PM »

Wat een eer, de wereldkampioen luid- en uithoudingssnurken op LARP-weekends in onze club! Van harte welkom!  Wink

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
Spanish_Psycho
Snotling
*

View Profile
« Reply #139 on: January 07, 2011, 02:58:08 PM »

Hallo Mensen!

A couple of years ago I played a few games with you guys. I even participated in one of the "Thunderbolts Tounaments".
Back then I was an erasmus student in Gent and I was happy to found such a nice club (Thunderbolts) and gamers there!
Anyway, I started my new job in Brussel a couple of months ago, and now that I'm settle I'd love to go back into the gaming scene of Belgium in general and Gent in particular.
My crimson fists army has grown a lot since 2008, as well as my tactic skills...hehe.

Sorry my dutch is still not very good, maar een betje beter, eh!?

Cheers to everyone and hope to see you soon on the gaming table!

PS: I quoted my first introduction of 2008.

Hello! my name's Carlos. I'm an erasmus student in Ghent. I come from Spain, and I'll be in Ghent the whole academic year. I love wargames, so as soon as I arrived here I decided to find some place to play. The owner of Betty Boop shop told me about this forum. I do understand a little bit of dutch, i don't dare to write though, so I hope you don't mind if I write my posts in English.
Well, I'm a veteran player of Warhammer Fantasy Batles (more than 10 years playing), I own a 3000 pts Dwarf Armie, and a 2000 pts Vampire Counts armie.
However, right now I'm more into Warhammer 40K. I have a small, although growing, Crimson Fists armie.
All I'm looking for is a place and some people to play with my new sm armie.
Dank u wel

Go Ahead, Make My Day.
squirrel
Goblin Fanatic

Death to the False emperor!

View Profile WWW
« Reply #140 on: January 07, 2011, 09:46:43 PM »

welkom terug (welcome back)
ditto  Wink

and though We are not now that strength which in old days
Moved earth and heaven; that which we are, we are;
One equal temper of heroic hearts,
Made weak by time and fate, but strong in will
To strive, to seek, to find, and not to yield.
~Tennyson
Jorune
Snotling
*

View Profile WWW
« Reply #141 on: February 02, 2011, 01:00:01 PM »

Hallo

Ik ben Koen en waarschijnlijk enen van de anciens, nietwaar Alex.
Mijn speelinteressegebied is groot;  rollenspelen, cardgames en bordspelen. Zelf heb ik bij de 200 spelen van squadleader tot Battlestar Galactica.
Tot schrijfs

Koen
« Last Edit: February 02, 2011, 10:27:45 PM by Jorune » Logged
fiction
Snotling
*

View Profile
« Reply #142 on: February 04, 2011, 05:34:59 PM »

Nog een nieuw lid hier.

Na een lange tijd van te overwegen om te beginnen met een tabletop miniature game, dan toch eindelijk de knoop doorgehakt toen ik terechtkwam hier en ik zag dat er toch vrij veel mensen warmachine/hordes spelen.

Ik ben dus nog een complete beginneling, maar ik hoop dat er daar snel verandering in komt.
Nu ja vroeger toen ik nog jong was heb ik nog wat magic gespeeld, maar dat is natuurlijk een heel ander iets.

Veel heb ik eigenlijk niet te vertellen over mezelf, dus ik zou zeggen, ik kom algauw eens langs op een meeting voor mijn eerste stappen te zetten in miniature wargaming, en iedereen onmiddelijk in het echt te ontmoeten, ik kijk er alvast naar uit.

Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #143 on: February 07, 2011, 12:22:11 PM »

Wij kijken er ook al naar uit hoor!

Vroeger speelde ik ook Magic, met een belachelijk grote verzameling kaartejes...
Dan mijn eerste figuurtje gekocht (nu ja, mijn 5 eerste figuurtjes), zo'n starter-painting-set van Games Workshop.

Sindsdien geen enkele kaart meer aangeraakt, behalve om ze naar de zolder te verhuizen...

Dere'z a ball?!?
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #144 on: February 07, 2011, 02:58:43 PM »

Wij kijken er ook al naar uit hoor!

Vroeger speelde ik ook Magic, met een belachelijk grote verzameling kaartejes...
Dan mijn eerste figuurtje gekocht (nu ja, mijn 5 eerste figuurtjes), zo'n starter-painting-set van Games Workshop.

Sindsdien geen enkele kaart meer aangeraakt, behalve om ze naar de zolder te verhuizen...

enkel daarvoor? ook niet voor te verkopen?

En trouwens welkom bij de thunderbolts.
Qua tabletop gaming zal je hier zeker en vast niet slecht zitten , er worden vele verschillende soorten gespeeld in de club.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #145 on: February 07, 2011, 11:53:34 PM »

Welkom!
Rhass
Goblin
**

View Profile
« Reply #146 on: February 14, 2011, 07:43:52 PM »

haaai ik ben dus rhass Aka Ignace Ryckaert 22 jaar en een neef van patrick (patje zoals jullie hem kennen)
In het dagelijkse leven ben ik een normale arbeider bij grondwerken de mol,

lid sinds vandaag aangezien ik mij ga beginnen bezighouden met warhammer fantasy, (en later zien we wel)
tegen dat ik mijn eerste spel zal kunnen spelen zal ik nog even aan mijn leger moeten werken, ik heb 10 Dark elves corsair atm mijn eerste figuurtjes
(dus moet nog veel leren dus als er tijdens een gevecht iemand aan u tafel staat te kijken en vragen stelt zal ik het waarschijnlijk zijn)

qua andere games speel ik magic the gathering, en ook net begonnen met roleplay (D&D maar moet zoals bij warhammer nog heel veel leren ...)

boardgaming doe ik graag maar mijn verzameling is het nog niet direct groot (isla dorada, risk, kolonisten van cathan, en ja paar hasbro dingen.)
dus ik denk dat dit het voornaamste is wat ik hier kan plaatsen, dus tot een van deze
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #147 on: February 14, 2011, 08:30:12 PM »

Fantastisch, meer dan welkom!
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #148 on: February 14, 2011, 08:41:47 PM »

welkom ignace das nu al de zoveelste plek da k u tegen kom :p
ma tvoordeel is weer nen speler bij in onze streek :p
en alsde wa hints en tips of demootje wilt moe ge ma wa laten weten.

patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #149 on: February 15, 2011, 12:46:04 PM »

dag neefke van mij  Grin
patje aka nonkel patje voor u muhahahaha

carpe diem
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20 Print 
« previous next »