Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 04:22:07 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
23649 Posts in 1719 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Leagues
| | |-+  TBG BBL On-Line
| | | |-+  DAG 3 (poging 2)
« previous next »
Pages: 1 [2] 3 Print
Author Topic: DAG 3 (poging 2)  (Read 1030 times)
Mr.Lonsdale
Night Goblin

View Profile
« Reply #15 on: October 01, 2009, 03:45:02 PM »

oeie ook op mij en merces

aangezien er tot gisteren stond dat de uiterste datum 1 NOVEMBER was
heeft dit gisteren blijkbaar nog aangepast

merces
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #16 on: October 01, 2009, 05:12:45 PM »

oesje, ja was ook effe op het gemak daar we tot 1 november hadden.

komt zo snel mogelijk in orde.
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #17 on: October 01, 2009, 06:47:04 PM »

1 dag extensie, maar het feit dat ik me vergist had veranderd niks aan de deadline van 2 weken. Desondanks, mijn excuses, morgen gaat de league dus verder naar seizoen 2.
merces
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #18 on: October 02, 2009, 06:55:10 PM »

spijtig genoeg moeten we melden dat de match niet gespeeld is,
we kregen geen verbinding met elkaar, ook private chat werkte niet.

ja ik weet met deze match dat ik de seizoenszege wel nog ging gepakt hebben :-)
maar alé, proficiat aan Kevin en Tom.

en jah, kevin, als ge op één of andere manier de league kunt voortzetten naar volgend seizoen, go.

grtz
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #19 on: October 02, 2009, 08:25:25 PM »

is idd wel ambetant da ge de league nie kunt voortzetten totda alles gespeeld is.

heb zojuist gecheckt en ook gezien da Peter de league verlaten heeft. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe dit verder zal gaan aangezien we nu plots mee 11 man zitten da in geen enkele formule in te passen valt...

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #20 on: October 03, 2009, 10:38:27 AM »

De league zit bij deze vast in pre-season tot we een extra speler hebben. Het blijkt met divisies te werken, waarbij na ieder seizoen mensen kunnen promoveren of degraderen. Proficiat aan Tom (Teefstrukk), die bij deze seizoen 1 heeft gewonnen.

We hebben nu 2 opties:

1. We stoppen deze league en beginnen een nieuwe met de mensen die het nog zien zitten om te spelen (er zijn blijkbaar een aantal uitvallers en een paar mensen die niet blij zijn met hun teamkeuze). We gaan dan voor een cup-systeem in plaats van dit (nogal saaie) championship ding. Team advancement gaat wel de vuilnisbak in dan. Parameters kunnen ook aangepast worden, zoals match frequency die blijkbaar voor een aantal mensen nogal hoog lag.
2. We zoeken een man extra en spelen nog een seizoen. Ik ken misschien nog wel iemand die zou willen meedoen.

Laat me weten wat jullie willen doen.

Headcase
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #21 on: October 03, 2009, 11:22:17 AM »

De league zit bij deze vast in pre-season tot we een extra speler hebben. Het blijkt met divisies te werken, waarbij na ieder seizoen mensen kunnen promoveren of degraderen. Proficiat aan Tom (Teefstrukk), die bij deze seizoen 1 heeft gewonnen.

We hebben nu 2 opties:

1. We stoppen deze league en beginnen een nieuwe met de mensen die het nog zien zitten om te spelen (er zijn blijkbaar een aantal uitvallers en een paar mensen die niet blij zijn met hun teamkeuze). We gaan dan voor een cup-systeem in plaats van dit (nogal saaie) championship ding. Team advancement gaat wel de vuilnisbak in dan. Parameters kunnen ook aangepast worden, zoals match frequency die blijkbaar voor een aantal mensen nogal hoog lag.
2. We zoeken een man extra en spelen nog een seizoen. Ik ken misschien nog wel iemand die zou willen meedoen.

Laat me weten wat jullie willen doen.

Headcase

Mij al gelijk. Het leukste is toch wel als je je team ziet vooruit gaan natuurlijk ... Ik heb ook enkel gewonnen omdat ik nog eenBlack Orc Blocker had bijgekocht met mijn centjes en dan in Team Value boven Headcase eindigde blijkbaar, dus eigenlijk ben jij de winnaar Headcase ... Ik weet niet waarom TV in de eindstand de doorslag moet geven. Jij had meer TD ed meer.

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #22 on: October 03, 2009, 11:55:17 AM »

Ik wil nie de lastigaard uithangen of ezo maar (heb zonet nog gekeken) mij TV staat op 1280 met als enige 3 gewonnen matchen...

BRING ME GIANTS!"
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #23 on: October 03, 2009, 12:50:10 PM »

Ik wil nie de lastigaard uithangen of ezo maar (heb zonet nog gekeken) mij TV staat op 1280 met als enige 3 gewonnen matchen...

Ter waren wel meerdere groepen he Smiley

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #24 on: October 03, 2009, 01:17:34 PM »

Ha, ok. Ge bedoeld dat Tom het seizoen in zijn poule gewonnen heeft. In da geval sorry, my mistake

BRING ME GIANTS!"
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #25 on: October 03, 2009, 08:42:05 PM »

mij om het even... Er zullen altijd uitvallers zijn, ook als we nu met een nieuwe league beginnen. Zoals steeds is het volgens mij het beste dat er met een tree-tournament vorm gewerkt wordt, zo vallen de mindere teams (zoals het mijne  Wink) weg en blijven digenen die wel in de running blijven gemotiveerd. Is dat een optie?
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #26 on: October 03, 2009, 08:59:54 PM »

misschien ne poll opzetten om te kijken wie wat hoe ziet?

BRING ME GIANTS!"
HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #27 on: October 04, 2009, 07:47:39 PM »

mij om het even... Er zullen altijd uitvallers zijn, ook als we nu met een nieuwe league beginnen. Zoals steeds is het volgens mij het beste dat er met een tree-tournament vorm gewerkt wordt, zo vallen de mindere teams (zoals het mijne  Wink) weg en blijven digenen die wel in de running blijven gemotiveerd. Is dat een optie?
Ik had gehoopt dat een championship met een boomstructuur zou werken, ik vermoed nu dat ik er een cup van had moeten maken. Een poll lijkt me ook onnodig, als we hier wat verschillende meningen te horen krijgen.

Bijkomende optie: herstart met de bestaande teams indien gewenst, en mensen die met een ander team willen spelen kunnen gewoon switchen naar een nieuw, spic-and-span 1000 rating ploegje.
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« Reply #28 on: October 04, 2009, 11:05:26 PM »

Gewoon iedereen in dezelfde poule lijkt mij het beste. Gelijk de voetbal, niewaar.

Wat bedoelt ge met team advancement gaat de vuilbak in?
HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #29 on: October 05, 2009, 03:15:05 PM »

Wat bedoelt ge met team advancement gaat de vuilbak in?
Bij het opstarten van een nieuwe league verliezen we teams die boven of onder de grenzen zitten voor inschrijving, maar ik heb gezien dat ik die ad lib kan aanpassen dus het maakt niks uit.
Pages: 1 [2] 3 Print 
« previous next »
Jump to: