Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 04, 2012, 07:55:10 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
23594 Posts in 1711 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Leagues
| | |-+  TBG BBL On-Line
| | | |-+  DAG 3 (poging 2)
« previous next »
Pages: [1] 2 3 Print
Author Topic: DAG 3 (poging 2)  (Read 1023 times)
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« on: September 17, 2009, 05:10:05 PM »

We kunnen beginnen aan dag 3 van de league. De match-ups zijn als volgt (niet echt een verassing, maar soit):

DIVISION 1:
flemish killwives (merces) vs. da basherz (Mr.Lonsdale)
Nightmare on SesameStreet (Headcase) vs. Teefstrukk's Bashaz (Tom)

DIVISION 2:
Harbingers of Skulls (pvanoverwalle) vs. Khornite Blood Dwarves (Nny)
Richter kless' Students (Tykros) vs. Nuln's Firedepartment (HeaDHunteRfs)

DIVISION 3:
Slask Flekz (Elektronaut) vs. The Sigil of Baphonet (F1regiver)
The Hunt (Erik) vs. The Mad Moon Infestation (D)

Matches dienen gespeeld te worden tegen 1 oktober.

Veel geluk,

Headcase
« Last Edit: September 29, 2009, 05:39:34 PM by HeadCase » Logged
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: September 17, 2009, 07:37:38 PM »

Wat gebeurt er na dag 3 eigenlijk?

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« Reply #2 on: September 17, 2009, 08:26:01 PM »

Goeie vraag. Tongue

Firegiver, kunt ge mij es PMen wanneer ge kunt? Ik heb u nog nooit zien posten...
HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #3 on: September 18, 2009, 05:52:20 AM »

Na dag drie zijn er play-offs denk ik, en worden de poules wat dooreen geschud. IK ben daar niet zeker van, de testleague die we gespeeld hebben bestond maar uit 4 teams.
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #4 on: September 19, 2009, 10:31:31 PM »

Richter kless' Students (Tykros) vs. Nuln's Firedepartment (HeaDHunteRfs) 2-1

Wederom een leerrijke dag voor de studenten. Die pompiers zijn nog nie zo slecht...

De match begon met het gewoonlijke, kloppen op de petty humans. Beurt 1 moets het rode kruis tussenkomen. Beurt 2 idem.
De mensjes wisten vrij snel het veld van de studenten te veroveren maar uit schrik van de zweep kwamen de studenten terug. Het was een harde eerste helft met veel geklop en gestamp langs bijde kanten tot er plots die opening was om te gaan lopen. Net op de valreep van de eerste helft wisten de studenten de match in hun voordeel te trekken met een 1-0
Begin 2de helft moeten die mensjes één of andere zegening gekregen hebben van één of andere illegale lul van Sigmar of zoiets want plots waren ze gelijk nie te stoppen. Beastmen in't kliniek gevolgd door de gelijkmaker in turn 11.
Nogal een geluk dat die humans nie deftig kunnen aftrappen want mijn beastmen hadden ruim voldoende de tijd om hen vlak bij de middenlijn te positioneren om de bal te vangen. En toen begon het échte heetste van de strijd. Nog 2 casualties voor de pompiers waarvan 1 is vertrokken met 2 zilverstukjes op de overschot van zijne smoel en 1 van mijn beastmen die het dringend tijd vond om zijn vriend te gaan bezoeken in het kliniek. Toen bleek dat de match verloren was voor de pompiers sloegen ze uit wraak nog een beastmen van't veld wat natuurlijk beantwoord werd met hetzelfde, alvorens te scoren.

Het publiek had de smaak zeker te pakken (19/20) en opnieuw werd onze fanbase sterker.
Ook ons beastmen werden sterker: 1+1M, 2+block

De studenten kunnen in ieder geval terugblikken op een mooi eerste seizoen met alle matchen gewonnen, 1 extra chaos warrior, 2 lvl 2's en 1 lvl 3 beastmen en een fanbase die van 1 naar 3 is gegaan.

en nu op naar het examen...

Uw Rector,
R. Kless

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: September 20, 2009, 08:36:46 PM »

Teefstrukk's Bashas 2 - 2 Nightmare on SesameStreet

De wedtsrijd begon nogal traag, met de orcs die naar de bal werden aangetrokken als vliegen naar siroop en er nog behoorlijk aan bleven plakken ook. Na heel wat trek- en duwwerk (wat tot 2 KO's bij de ratten geleid heeft en weining meer) hebben de orcs dan uiteindelijk toch gescoord. Maar geen nood, twee beurten later was de score alweer gelijk en eindigde een chaotische eerste helft (na nog een casualty door de rat ogre).

De tweede helft begon op ongeveer dezelfde manier als de eerste helft geëindigd was, en de ratten scoorden al vrij snel. Orcen zijn nu eenmaal nogal aan de trage kant. En het einde van de tweede helft leek verdacht op het begin van de eerste... Eindresultaat: de cage kreeg de bal tot aan de eindmeet, en 2 - 2. In de laatste rattenbeurt is een lijnrat (eentje met guard dan nog wel) er nog in geslaagd om zichzelf dood te lopen tegen een orcenvuist, en de apotheker had net het stadion verlaten in de overtuiging dat de match al afgelopen was.

Leuke match, correcte uitslag, op naar de volgende. At least we got half of the cheese?

Headcase

P.S. Ik heb intussen opgezocht hoe ik iemand een forfait kan geven, dus volgende match die niet op tijd gespeeld wordt... You have been warned!  Kiss
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #6 on: September 20, 2009, 09:59:22 PM »

We toldz ye us orcses ain't only eva gunna looze from proppa laddies!!

HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #7 on: September 21, 2009, 05:42:16 PM »

Hey, we are proper ladies!  Cool
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #8 on: September 21, 2009, 06:23:16 PM »

Zoude gulder nie beter Blood Bowl spelen lijk de grote jongens, namelijk in 't echt op 't bord?  Grin Grin

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: September 21, 2009, 07:40:56 PM »

Hey, we are proper ladies!  Cool

proper zou ik uw skaven nu ook niet direct noemen  Tongue

« Last Edit: September 21, 2009, 07:44:06 PM by Tom » Logged

Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #10 on: September 21, 2009, 11:48:50 PM »

Zoude gulder nie beter Blood Bowl spelen lijk de grote jongens, namelijk in 't echt op 't bord?  Grin Grin

ik doe mee mee de grote-jongens-klas hoor. Het online game is gewoon gemakkelijke en snel vanuit uwn luie zetel

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #11 on: September 24, 2009, 08:26:49 AM »

D, zou je mij kunnen laten weten wanneer jij kan spelen? Misschien moet ik forfait geven wegens team rating 590 (min team rating is 750), maar we zouden eens moeten afspreken om dat te weten te komen  Grin
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« Reply #12 on: October 01, 2009, 09:40:41 AM »

Mannekes, op wie wachten we eigenlijk? Realistisch gezien, aangezien het online is moeten beide partijen toch wel een gezamenlijk gaatje vinden binnen de paar dagen... Dit duurt echt wel te lang.
HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #13 on: October 01, 2009, 12:02:26 PM »

Deadline is vandaag, alvorens die verstreken is verzetten we de dag niet.
pvanoverwalle
Snotling
*

View Profile
« Reply #14 on: October 01, 2009, 03:20:42 PM »

Ik vrees dat we deze keer alweer op mij wachten ... :-(

Eerlijk gezegd ziet het er ook niet naar uit dat ik vanavond zal kunnen spelen (meeting tot 19u die waarschijnlijk uitloopt tot half acht) en dan van 20u tot 23u een volgende meeting ...

En da's zo ongeveer elke dag voor de komende weken (en aangezien we in Q4 zitten zie ik dat niet verbeteren voor januari ... en dan is het nog afwachten). Ik denk dat ik vanavond gewoon de league ga quitten zodat mensen die tegen mij hadden moeten spelen gewoon een bye krijgen (ik hoop toch dat het zo werkt).

Mijn excuses, maar toen ik tekende voor de league had ik dit niet verwacht ...

- P -
Pages: [1] 2 3 Print 
« previous next »
Jump to: