Forum:
- Op het forum wordt gestreefd naar een correct taalgebruik. Geen LOLZOR!!!i!i1!! toestanden. Van posts wordt verwacht dat ze een bijdrage leveren aan de topics. Voor onnozele onderwerpen en gewone chit-chat hebben we een apart topic. (Algemene discussie - Gezever en gezeik)
- Op het forum wordt iedereen met respect behandeld. Meningsverschillen worden op een vriendelijke manier uitgepraat - bij voorkeur via PM.
- Op het forum wordt verwacht dat je zoveel mogelijk on topic blijft. Uitzonderingen zijn toegestaan, maar indien er teveel wordt afgeweken van het onderwerp zullen moderatoren ingrijpen.
In de Outpost:
- Wees vriendelijk en respectvol naar andere spelers toe.
- Tijdens het spelen primeert de fair play.
- Luister naar de mening en opmerking van anderen. Niemand is alwetend. Ook al ben je zeker dat je een regel goed toepast, het getuigt van respect voor je tegenstander om het toch nog eens te controleren.
- Bij meningsverschillen over regels zoek je best desbetreffende passages op in de regelboeken en codexen in plaats van te blijven discussiëren. Indien er nog altijd onduidelijkheid of onenigheid is, rol dan een D6. Op een 1,2 of 3 krijgt speler 1 gelijk, op een 4,5 of 6 speler 2.
- Tijdens het spelen wordt voorzichtig omgegaan met terrein, scenery en modellen van jezelf en anderen.
- Diefstal is uit den boze. Gevonden voorwerpen worden in de scenerykast of vitrine gelegd. Plaats hierna een aankondiging over je vondst op het forum.
En waarom voel ik mij hier thuis?
Gohoh. Vooral dankzij de aangename sfeer. Geen discussie's of belachelijk gemierenneuk over regels. In het begin had ik de indruk dat dat anders lag. Gelukkig hebben enkele leden me overtuigd dat dit niet het geval is

(vooral de Orktom dan)
Het is gezellig om met een groep gelijkgezinden te praten over paintjobs, nieuwe codexen, nieuwe modellen, toernooien,... 'K heb het gevoel dat iedereen zijn zegje mag doen.
Dit komt vooral tot uiting in de clubvergaderingen, waarbij iedereen wordt uitgenodigd om zijn zegje te doen. Dat maakt van de Thunderbolts als het ware een "familiebedrijfje" dat als grootste product amusement en leute exporteert

Iedereen werkt samen "For the Greater Good" om het zo te zeggen. En the Greater Good is hier een goed draaiende club en zorgen dat iedereen zich amuseert.
Thunderbolts is een toppie club. 'T was een goed idee om er mee te beginnen