Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 11:53:30 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
23678 Posts in 1723 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  rules of engagement
| | |-+  the most important rules
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: the most important rules  (Read 1052 times)
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« on: August 31, 2009, 09:33:15 PM »

De drie belangrijkste regels van de Thunderbolts :

1. Thunderbolts amuseren zich (en zorgen ervoor dat hun tegenstanders zich ook amuseren)
2. Thunderbolts Spelen Fair
3. Bij de thunderbolts is iedereen welkom

Alle leden mogen natuurlijk posten wat volgens hen het belangrijkste is in en voor de club, en waarom ze zich bij de club thuis voelen. Op termijn kunnen we daar dan de officiële en door iedereen goedgekeurde statuten van de club uit laten voortvloeien... Brainstormen maar!
« Last Edit: August 31, 2009, 10:13:09 PM by Erik » Logged
Berndion
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #1 on: August 31, 2009, 10:21:02 PM »

Thunderbolts zijn een hechte groep ^^ (yeahj!!!)

"They are comming!
I can hear them,
scratching, screaming.
They are comming !!"

-Last transmission of an Imperial Psyker-
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #2 on: September 01, 2009, 01:25:41 AM »

In geval van RolePlayers: spelregels zijn secundair tozv de leute die primair is

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
Nny
Goblin Hero

Seamus Supremacy

View Profile WWW
« Reply #3 on: September 01, 2009, 08:22:53 AM »

In geval van RolePlayers: spelregels zijn secundair tozv de leute die primair is

En het bier dat geconsumeerd wordt  Cool

Convert Heathens (CC: 12 /Rst: WP/ Rg: 6 )
Sacrifice all affected 40k players in aura. Summon 1 Malifaux player per sacrificed 40k player
Sleewie
Goblin Hero

All guts 'nd glory.. Or all guts 'nd gory..

View Profile
« Reply #4 on: September 01, 2009, 09:18:42 AM »

Forum:
  • Op het forum wordt gestreefd naar een correct taalgebruik. Geen LOLZOR!!!i!i1!! toestanden. Van posts wordt verwacht dat ze een bijdrage leveren aan de topics. Voor onnozele onderwerpen en gewone chit-chat hebben we een apart topic. (Algemene discussie - Gezever en gezeik)
  • Op het forum wordt iedereen met respect behandeld. Meningsverschillen worden op een vriendelijke manier uitgepraat - bij voorkeur via PM.
  • Op het forum wordt verwacht dat je zoveel mogelijk on topic blijft. Uitzonderingen zijn toegestaan, maar indien er teveel wordt afgeweken van het onderwerp zullen moderatoren ingrijpen.

In de Outpost:
  • Wees vriendelijk en respectvol naar andere spelers toe.
  • Tijdens het spelen primeert de fair play.
  • Luister naar de mening en opmerking van anderen. Niemand is alwetend. Ook al ben je zeker dat je een regel goed toepast, het getuigt van respect voor je tegenstander om het toch nog eens te controleren.
  • Bij meningsverschillen over regels zoek je best desbetreffende passages op in de regelboeken en codexen in plaats van te blijven discussiëren. Indien er nog altijd onduidelijkheid of onenigheid is, rol dan een D6. Op een 1,2 of 3 krijgt speler 1 gelijk, op een 4,5 of 6 speler 2.
  • Tijdens het spelen wordt voorzichtig omgegaan met terrein, scenery en modellen van jezelf en anderen.
  • Diefstal is uit den boze. Gevonden voorwerpen worden in de scenerykast of vitrine gelegd. Plaats hierna een aankondiging over je vondst op het forum.

En waarom voel ik mij hier thuis?
Gohoh. Vooral dankzij de aangename sfeer. Geen discussie's of belachelijk gemierenneuk over regels. In het begin had ik de indruk dat dat anders lag. Gelukkig hebben enkele leden me overtuigd dat dit niet het geval is Wink (vooral de Orktom dan)
Het is gezellig om met een groep gelijkgezinden te praten over paintjobs, nieuwe codexen, nieuwe modellen, toernooien,... 'K heb het gevoel dat iedereen zijn zegje mag doen.
Dit komt vooral tot uiting in de clubvergaderingen, waarbij iedereen wordt uitgenodigd om zijn zegje te doen. Dat maakt van de Thunderbolts als het ware een "familiebedrijfje" dat als grootste product amusement en leute exporteert Wink
Iedereen werkt samen "For the Greater Good" om het zo te zeggen. En the Greater Good is hier een goed draaiende club en zorgen dat iedereen zich amuseert.

Thunderbolts is een toppie club. 'T was een goed idee om er mee te beginnen Smiley

40K: Imperial Guard (Under reconstruction)
Tau: Combined Intervention Cadre Shi'Le'Vi
Space Marines: Emperor's Emissaries

Fantasy: Empire (Under construction)
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #5 on: September 01, 2009, 10:58:41 AM »

en mij is het vooral te doen om het zeer goede , wat zeg ik ... het uitmuntende bestuur die alles in de plooi houdt Grin Grin Grin
enne nu eventjes serieus, idd we zijn een groep mensen die weten wat ze willen en vooral plezier beleven in de hobby en dat is wat primeert
ik zou zeggen doe allen zo voorts en een lang bestaan zal de club voor bestemd zijn (of dat dat nu een koosjere zin was , ik betwijfel het  maar enfin als ge maar begrijpt wat ik bedoel he )  Grin Grin Grin
amen
patje

carpe diem
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: