Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 04, 2012, 08:08:26 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
23594 Posts in 1711 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Leagues
| | |-+  TBG BBL On-Line
| | | |-+  BB League - DAG 1
« previous next »
Pages: [1] 2 Print
Author Topic: BB League - DAG 1  (Read 776 times)
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« on: August 18, 2009, 12:04:32 PM »

Iedereen is ingeschreven, dus laat ons maar beginnen. Matches moeten gespeeld zijn voor 1 september, indien alle matches afgewerkt zouden zijn voor 25 augustus wordt dag 2 dan al gestart. De forumnamen van de coaches staan naast de line-up, zodat je ze makkelijk kan contacteren via het forum.

DIVISION 1:
Teefstrukk's Bashaz (Tom) vs. flemish killwives (merces)
Nightmare on SesameStreet (Headcase) vs. da basherz (Mr.Lonsdale)

DIVISION 2:
Nuln's Firedepartment (HeaDHunteRfs) vs. Harbingers of Skulls (pvanoverwalle)
Richter kless' Students (Tykros) vs. Khornite Blood Dwarves (Nny)

DIVISION 3:
The Bad Moon Infestation (D) vs. Slask Flekz (Elektronaut)
The Hunt (Erik) vs. The Sigil of Baphonet (F1regiver)

Succes,

Kevin
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: August 19, 2009, 10:21:26 AM »

Kunnen alle coaches ook hun GSM nummers doorspelen? Da's soms makkelijker communiceren als er probleempjes zijn (van technische, persoonlijke, of welke aard dan ook). Want op PM krijg ik nu al ni veel respons :p

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #2 on: August 19, 2009, 05:04:44 PM »

Geef de PMs een dag of 2, veel mensen zijn in verlof en hebben net altijd toegang tot internet. Post in ieder geval geen GSM-nummers zomaar op het forum a.u.b., verstuur ze desnoods in PM of gewone mail naar je tegenstanders.
Nny
Goblin Hero

Seamus Supremacy

View Profile WWW
« Reply #3 on: August 19, 2009, 05:18:28 PM »

Vanavond om 19u de volgende topmatch!!!!!!

Richter kless' Students  vs. Khornite Blood Dwarves
Blood will flow!!!

Convert Heathens (CC: 12 /Rst: WP/ Rg: 6 )
Sacrifice all affected 40k players in aura. Summon 1 Malifaux player per sacrificed 40k player
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #4 on: August 19, 2009, 06:24:28 PM »

Wanneer komt die patch dat ge in het publiek kunt gaan zitten en passief een matchke ga kunnen meevolgen he!! (en natuurlijk occasioneel een steentje werpen vanuit het publiek natuurlijk hehe)

Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #5 on: August 19, 2009, 07:50:18 PM »

Richter Kless' Students VS Khornite Blood Dwarves    2 - 0

Wijs matchke met veel over en weer gestamp. Die klein manne hebben 1 beestman in't ziekenhuis gestamp (geene paniek, de volgende keer is hij er weer) terwijl mijn goede leerlingen 1 van die zatlappen wa tijd gegeven heeft om eens over de toekomst te denken (miss next game). Verder was er zowa over en weer getrek en gesleur en zowel die zatlappen als mijn leerlingen moesten van tijd tot tijd effe tot rust komen wegens te veel sterrekes voor hun ogen.
Voor de rest natuurlijk het gewoonlijke zoals een paar dwergen die spontaan hun (geloof mij als ik zeg dat het er maar 3 zijn...) fans gingen opzoeken in de tribune en van tijd tot tijd het opgaven om achter de bal te lopen daar zij dus niet zo echt befaamd zijn omwille van hun sprintkwaliteiten en duidelijk minder koppig zijn dan hun reputatie aangeeft. (ik sluit nie uit dat het eigenlijk vermomde halflings zijn...)
Wat echter wel een beetje bizar was, althans naar mijn door Tzeench aangeleerde realiteiten, was het vele bewegen van de bal. Wat men niet verwacht gebeurde verschillende malen in deze match: passen, bal doorgeven, dodgen - die zatlappen probeerden althans, het publiek dat tot 2 maal toe heeft moeten helpen de match terug op gang te krijgen en aldus die zatlappen mooie - maar door hen verprutste natuurlijk - kansen te geven. Kortom, best wel wat beweging voor 2 team die hiervoor zeker niet bekend staan...

Ook het publiek heeft de smak te pakken. Vanuit het niets hebben we toch een gezonde basis gekregen om onze corruptie aheum.... ik bedoel faam, te verspreiden (fanfactor naar 1 gegaan) alsook hebben we extra "fondsen" verkregen - van de door ons hooligans buitgemaaktde - overtollige ballasten van die zatlappen ulder 3 fans om een paar extra Slaanesh slavinnen aan te schaffen om de opstandige vijandige teams al dan niet letterlijk op te vreten zoals enkel zei dat kunnen...

In ieder geval was het een mooie kennismakinigsronde met de betonnen vloer van ons chaosstadium. Benieuwd met wie ik volgende keer de vuist, aheum, hand mag schudden. In ieder geval succes aan de coach die die zatlappen verder gaat uitblutsen. Ze zijn maar mee 10 meer dus zo moeilijk mag da nie nie meer zijn, en trouwens, ze vallen toch altijd over da haar da - misschien maar best ook - uldere smoel wegsteekt.

Uw tevreden coach,
Hoogleraar "ik maak zodanig overdreven lange zinnen zonder leestekens en mee overdreven veel nutteloze informatie en andere bla-bla-bla da ge'r ommeduur slecht van wordt" Richter Kless

PS: misschien toch wel van 1 ding opletten bij die zatlappen: ze hebben losse voeten als de ref zijne rug toont....

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« Reply #6 on: August 23, 2009, 03:00:24 PM »

The Bad Moon Infestation vs. Slash Flekz 1-4

Long story short: er ging heel erg veel mis langs beide kanten. De Orcs hadden elfen aspiraties met slechts 3 casualties (waarvan wel twee dooien, troll getekerd naar ne movement af) maar wel 5 completions en 4 touchdowns. Trolls zijn blijkbaar niet zo dom, maar goblins gooien zit er echt niet in.
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #7 on: August 24, 2009, 02:15:13 AM »

thx voor den update.
Zou tof zijn moesten we van elke partij zo'n update krijgen. Kwestie van wa leven in't spel te houden, ook op't forum.

T.

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #8 on: August 24, 2009, 10:32:54 AM »

Mr.Lonsdale en ik spelen dinsdagavond, woensdag zal er (hopelijk, als ik nog leef) een verslagje verschijnen.
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: August 24, 2009, 10:04:40 PM »

Ik speel mijn partijtje tegen merces pas in september.

HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #10 on: August 25, 2009, 12:03:38 PM »

2 weken deadline normaal gezien; is die op vakantie misschien?
HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #11 on: August 25, 2009, 08:37:51 PM »

Wel, de match is afgeblazen nog voor de orcs de kans kregen om te slaan. Connections die wegvallen zijn vervelend, ik ben er zeker van dat ik meer dan twee keer zou kunnen scoren hebben...  Tongue

Anderzijds was er geen ref meer, dus het had wel eens een pijnlijke match kunnen worden. Volgende keer beter...
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #12 on: August 25, 2009, 08:52:48 PM »

2 weken deadline normaal gezien; is die op vakantie misschien?

Vakantie is idd de boosdoener. Zodra hij terug was ging hij iets laten weten.

HeadCase
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #13 on: August 25, 2009, 09:54:47 PM »

Uitstel voor de vakantie dan, hopelijk eenmalig (tot de Kerstperiode dan  Roll Eyes ). Laat me weten wanneer het gedaan is, zodat ik de league naar dag twee kan laten gaan.

N.B. Volgende speeldag wordt op de einddatum automatisch naar de volgende dag gezet, m.a.w. matches die niet op tijd gespeeld zijn gaan niet door.
HeaDHunTeRfs
Goblin Hero

Howl Roar ROFLSTOMP

View Profile
« Reply #14 on: August 27, 2009, 09:06:40 AM »

Vanavond komen de Harbringers naar de brandweerkazerne van Nuln Wink

Allen daarheen dus ^^

Malifaux is the crystal meth of the miniature world!
One taste and all ya money disappears
Pages: [1] 2 Print 
« previous next »
Jump to: