pvanoverwalle
Snotling

|
 |
« Reply #15 on: August 10, 2009, 08:15:52 AM » |
|
Ik ben (nog) geen lid van de club (zal daar waarschijnlijk in september wel verandering in brengen), maar wil inderdaad graag meespelen als dat kan.
Naam : Peter Van Overwalle Blood Bowl coach naam : pvanoverwalle Team : Chaos Teamnaam : Harbingers of Skulls Gewenste extra's : Geen
- P -
[EDIT] aangepast om echte teamnaam en coach naam weer te geven ;-)
|
|
|
|
« Last Edit: August 15, 2009, 07:50:23 AM by pvanoverwalle »
|
|
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #16 on: August 10, 2009, 10:56:16 AM » |
|
Ik ben (nog) geen lid van de club (zal daar waarschijnlijk in september wel verandering in brengen), maar wil inderdaad graag meespelen als dat kan.
Even voor all duidelijkheid, lidmaatschap van de Thunderbolts is niet vereist. Iedereen mag gewoon meedoen, zolang je maar regelmatig op het forum kijkt (naar deze sectie dan toch) gezien de league van hieruit georganizeerd zal worden. Kevin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #17 on: August 11, 2009, 04:12:52 PM » |
|
Bart, rammelt gij nog eens aan Wouter, Wim en Jourik? Ik zou zo snel mogelijk willen starten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #18 on: August 11, 2009, 06:03:34 PM » |
|
Wouter is pas morgen berijkbaar wegens op reis zijnde, de ander 2 heb ik het al meerdere keren gezegd de laatste paar dagen...
|
|
|
|
|
|
"I have ten hearts; I have a hundred arms; I feel too strong to war with mortals- BRING ME GIANTS!"
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #19 on: August 11, 2009, 06:22:33 PM » |
|
Ik ga de inschrijvingen vrijdag afsluiten, eerste matches kunne dit week-end gespeeld worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D
Snotling

|
 |
« Reply #20 on: August 13, 2009, 07:00:20 PM » |
|
Naam: Jourik >Blood Bowl coach naam: Green Mean Fighting Machine >Team (ras): Goblins >Teamnaam: The Mad Moon Infestation >Gewenste extra's: Gobo's hebben geen extra's nodig, een kettingzaag en tis in orde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!
|
 |
« Reply #21 on: August 13, 2009, 11:58:32 PM » |
|
Unlimited bribes? (y)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #22 on: August 14, 2009, 05:52:26 AM » |
|
Inschrijvingen sluiten vanavond af, haast je dus als je nog wil meedoen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #23 on: August 14, 2009, 05:48:52 PM » |
|
Closed. Inschrijvingsinstructies worden over een paar minuten verstuurd via PMs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F1regiver
Snotling

|
 |
« Reply #24 on: August 15, 2009, 09:03:18 AM » |
|
Strange, maar als ik de coaches als 'friend' probeer toe te voegen, lukt dit enkel bij de volgende: Apenrots tykros merces Headcase pvanoverwalle Teefstrukk Mr. Lonsdale De rest bestaat niet.... Als er iemand zin heeft om te spelen, laat je maar iets weten..  Grtz
|
|
|
|
|
|
Your Spirit Needs Some Gardening!! Come To Kermie For Salvation!
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #25 on: August 15, 2009, 12:10:35 PM » |
|
Voor iedereen die problemen heeft om zich in te schrijven: hoogst waarschijnlijk moet je je eerst nog uitschrijven voor de public league alvorens je team beschikbaar wordt om in te schriven voor een private league.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pvanoverwalle
Snotling

|
 |
« Reply #26 on: August 15, 2009, 01:24:10 PM » |
|
Voor iedereen die problemen heeft om zich in te schrijven: hoogst waarschijnlijk moet je je eerst nog uitschrijven voor de public league alvorens je team beschikbaar wordt om in te schriven voor een private league.
Yup ... da is het ... took me a while to find out too :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tom
|
 |
« Reply #27 on: September 02, 2009, 02:19:20 PM » |
|
Heeft er iemand het telefoonnr van Mr Lonsdale? Ik vermoed at ie het forum ni zo frequent checked dus das mischien makkelijker om af te spreken?
|
|
|
|
|
|
Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
|
|
|
Mylle
Snotling

|
 |
« Reply #28 on: October 26, 2009, 04:56:17 PM » |
|
Naam: Mylle Blood Bowl coach naam: Mylle Team (ras): nog nie beslist :p Teamnaam: nog nie beslist  Gewenste extra's: niks speciaals
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erik
|
 |
« Reply #29 on: June 09, 2011, 09:35:13 PM » |
|
Leeft dit nog en/of speelt er nog iemand on-line?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|