|
Tykros
|
 |
« Reply #30 on: July 23, 2009, 01:16:25 AM » |
|
opnieuw verloren (van Fabian) met 2-1.  Heb wel 1 dode en 4-5 casualties geklopt en heb momenteel ook hoogste teamrating...  Helaas, wat de ranking bestreft sta ik onderaan het lijstje...  Next target, bosnichten van Jens. Ik hoop da ge uw gebedje aan Morr gedaan hebt...  T.
|
|
|
|
|
|
"I have ten hearts; I have a hundred arms; I feel too strong to war with mortals- BRING ME GIANTS!"
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #31 on: July 23, 2009, 05:40:34 AM » |
|
Tut-tut. Elfen bidden niet naar Morr. En ik moet er eerst nog klopjes op geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeaDHunTeRfs
|
 |
« Reply #32 on: July 23, 2009, 07:40:32 AM » |
|
Het deed pijn... Vooral zo laat op den avond...
Ochjah, the faggy humans have won again ^^
|
|
|
|
|
|
Malifaux is the crystal meth of the miniature world! One taste and all ya money disappears
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #33 on: July 23, 2009, 09:00:01 AM » |
|
faggy humans als ge da maar weet 
|
|
|
|
|
|
"I have ten hearts; I have a hundred arms; I feel too strong to war with mortals- BRING ME GIANTS!"
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #34 on: July 24, 2009, 03:12:12 PM » |
|
Orcs - Elfkes 2 - 2
Hadden de elfkes nie zoveel ééntjes gerold zag het er slechter uit voor de Orcs. Wel weer 4 casualties om op de orcenlijst te stellen wat zorgt voor een eindtotaal van 10 casualties en 3 lijken na 3 speeldagen.
T.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nny
|
 |
« Reply #35 on: July 24, 2009, 03:29:27 PM » |
|
Yup volgend mij hebben die elfkes nog niet door dat er zes kanten aan een d6 zijn.
|
|
|
|
|
|
Convert Heathens (CC: 12  /Rst: WP/ Rg: 6  ) Sacrifice all affected 40k players in aura. Summon 1 Malifaux player per sacrificed 40k player
|
|
|
|
Tom
|
 |
« Reply #36 on: July 24, 2009, 04:23:12 PM » |
|
Orcs - Elfkes 2 - 2
Hadden de elfkes nie zoveel ééntjes gerold zag het er slechter uit voor de Orcs. Wel weer 4 casualties om op de orcenlijst te stellen wat zorgt voor een eindtotaal van 10 casualties en 3 lijken na 3 speeldagen.
T.
Orcs tooled up om te bashen (block/mighty blow/frenzy/tackle combos zijn nasty) zijn bijzonder effectief in BB heb ik gemerkt. Heb al vaak tweede helften gespeeld tegen 4-5 tegenstanders.
|
|
|
|
|
|
Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
|
|
|
|
Mr.Lonsdale
|
 |
« Reply #37 on: July 26, 2009, 07:16:23 PM » |
|
na het vandaag eens getest te hebben in de op ga ik het mij ook zeker aanschaffen. wanneer begint de volgende league ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #38 on: July 27, 2009, 06:08:43 AM » |
|
Heel binnenkort, ik moet enkel Fabian nog eens te pakken krijgen voor de (waarschijnlijk) laatste match.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.Lonsdale
|
 |
« Reply #39 on: July 31, 2009, 11:35:49 PM » |
|
mij kan je ook adden onder Mr.Lonsdale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #40 on: August 05, 2009, 06:57:55 PM » |
|
Gisteren hebben de Chili Dogs gelijk gespeeld tegen de Altdorf Ground Pounders (die hun naam weer eens waar gemaakt hebben, mijn arme hagedisjes zijn weer goed platgedrukt). De league kan dus naar de volgende dag gezet worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #41 on: August 05, 2009, 10:55:45 PM » |
|
dag is vooruit gezet.
Er is een 2de seizoen begonnen jens vs fabian Ik vs Kevin
gaan we dit 2de seizoen uitspelen of gaan we kappen en de grote league opstarten?
T.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!
|
 |
« Reply #42 on: August 06, 2009, 05:10:52 PM » |
|
Mocht ge nen nieuwe league starten wil ik ook wel meedoen, ik moet wel mijn modem configuratie nog fixen ofzo...
Jelle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #43 on: August 06, 2009, 06:10:42 PM » |
|
Laat ons de league maar starten. Ik zal met ratten spelen (tegen beter weten in, want in leagues is naar mijn mening AV9 geen overbodige luxe).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nny
|
 |
« Reply #44 on: August 06, 2009, 06:25:57 PM » |
|
Ik ben ook down voor een league. De Khornite Blood Dwarves are preparing for battle 
|
|
|
|
|
|
Convert Heathens (CC: 12  /Rst: WP/ Rg: 6  ) Sacrifice all affected 40k players in aura. Summon 1 Malifaux player per sacrificed 40k player
|
|
|
|