dag mensjes,
ik heb effe een kleine testleague gemaakt voor bloodbowl.
What you need to know before you start:- de testleague heeft als bedoeling effe kort en snel het onlinesysteem te testen. Op een weekske (te beginnen vanaf we 4 man hebben) moet het gespeeld kunnen zijn. Er is maar plaats voor 4 spelers in de league om de snelheid te bevorderen.
- louter voor het gemak stel ik voor dat spelers hun login dezelfde is als die van op het forum. (indien die naam reeds bezet zou zijn gelieve dan dit te laten weten op dit topic)
- Er zijn geen regels bepaald zoals bvb dagelijks of wekelijks spelen omdat het een test is.
- systeem is turnbased zoals in het boardgame.
gegevens league:naam: thunderbolts testleague
passwoord: te verkrijgen via PM (ik zal vandaag nog meerdere keren het forum checken voor PM's)
Starting teamrating: 1000 (beginnende teams dus)
andere info:- het is misschien een idee om gebruik te maken van de TSserver van Headcase om te communiceren tijdens het spel. voor meer info hierover zie:
http://www.thunderbolts.be/modules/smf_forum/smf/index.php?topic=1492.0- Online ben ikzelf ook terug te vinden met de naam tykros (handig voor friendlists)
- na de test zou ik (of iemand anders indien die zich geroepen voelt) een grotere league starten waar dan wekelijks een match gespeelt moet worden. Indien we onvoldoende personen vinden bij thunderbolts alleen kunnen we misschien de league exporteren naar outpost in het algemeen (maar dat is toekomstmuziek)
- voor de test heb ik een orcteampje gemaakt
vragen, hersenkronkels en andere altijd welkom...
Tykros